• 0
DavyPeeters

PCM18 spel hangt vast

Question

Hallo allemaal,

Midden in 2 verschillende carrières kan ik alleen nog wedstrijden simuleren. Als ik de 3D-race wil kiezen blijft het spel hangen tijdens het laden, altijd op hetzelfde moment.. Iemand een idee hoe dit komt? Eergisteren werkte alles nog perfect..

Alvast bedankt!

12 answers to this question

• 0

Met welke DB speel je? Misschien is er een mislukte update gereleased?

Op welk moment tijdens het laden blijft het vasthangen?

• 0
1 uur geleden zei LSDS:

Met welke DB speel je? Misschien is er een mislukte update gereleased?

Op welk moment tijdens het laden blijft het vasthangen?

46827921_10157363879554311_1286749777857347584_n.thumb.jpg.6eab4d05e1670fba7103275015cf3a4f.jpg

Dank voor reactie! Ik speel met de "Variants Pack 2018" en deze is niet meer bijgewerkt sinds 4 juli 2018..
Op de foto zie je waar alles ophoudt..Kan het ook zijn dat de laptop te vol zit om het nog gedraaid te krijgen?

• 0

Kan je losse koersen rijden, of ook dat niet?

• 0
16 minuten geleden zei LSDS:

Kan je losse koersen rijden, of ook dat niet?

46999060_10157364042199311_6027062567787036672_n.thumb.jpg.e97e2cdaf4b0161ebb6a0e46513c9286.jpg

Heb net K-B-K geprobeerd en dan sluit het spel zichzelf af, met deze foutmelding..

• 0

Sla je savegames eens ergens op en herinstalleer het spel. Meestal werkt dat.

• 0
2 minuten geleden zei LSDS:

Sla je savegames eens ergens op en herinstalleer het spel. Meestal werkt dat.

Ok! Klinkt belachelijk maar wat bedoel je met ergens opslaan? Hoe doe ik dit? Sorry ik ben een  beetje een computerleek..

• 0

In Mijn Documenten > PCM 18 > cloud (uit m'n hoofd) heb je een mapje met je savegames. Kopieer die even naar een andere plek (backup) en herinstalleer het spel, zet de games vervolgens weer op hun oude plek, zodat je niet je carrières bent verloren :) 

• 0
8 minuten geleden zei tinyriconen:

In Mijn Documenten > PCM 18 > cloud (uit m'n hoofd) heb je een mapje met je savegames. Kopieer die even naar een andere plek (backup) en herinstalleer het spel, zet de games vervolgens weer op hun oude plek, zodat je niet je carrières bent verloren :) 

Ok thanks! Laatste vraagje: kan ik het spel herinstalleren als ik de product-code niet meer heb?

• 0

Dat lijkt me een lastige. Heb daar geen ervaring mee, maar ik neem aan dat je hem in je Steam Library hebt zitten? Dan is ie volgens mij gewoon gekoppeld/vrijgegeven voor jouw account. Kan me niet heugen dat je bij een installatie via Steam opnieuw een Key moest invullen. Maar goed, ik ben niet aansprakelijk :P 

• 0
6 minuten geleden zei tinyriconen:

Dat lijkt me een lastige. Heb daar geen ervaring mee, maar ik neem aan dat je hem in je Steam Library hebt zitten? Dan is ie volgens mij gewoon gekoppeld/vrijgegeven voor jouw account. Kan me niet heugen dat je bij een installatie via Steam opnieuw een Key moest invullen. Maar goed, ik ben niet aansprakelijk :P 

Ok we gaan het eens proberen dan! Zowiezo al bedankt voor de hulp!