Sign in to follow this  
AngliVentoux

2019 gaat een bruut wielerjaar worden

72 posts in this topic

19 minuten geleden zei den zwartjoekel:

jah daarmee is jose been ook kapotgemaakt ;c 

Nee, dat heet pcmfocus

3 uur geleden zei den zwartjoekel:

ik wil hier bijna een twitter account voor openen, maar toch niet. jammer

Doe het dan als je het jammer vindt! Dat zou nou eens geweldig zijn voor twitter

Op 11-1-2019 om 20:13 zei Sammow:

Al is @tourdejose eerder een theedrinker lijkt me.

Ik dronk vroeger heel veel koffie maar merkte dat ik daar toch wel wat hyper van word haha, en daar werden Bobbie en Karsten soms wel een beetje gek van.. Nu drink ik maximaal twee kopjes thee per dag (zit ook caffeine in), heerlijk!
Ben trouwens nog op zoek naar een nieuwe uitdaging dus als je nog wat weet Sam ;)?  

On 1/29/2019 at 10:56 PM, KarstenKroon said:

Het enige jammere aan jouw vertrek is dat plassen in de koffiepot nu niet meer zoveel voldoening geeft als vroeger.

Jij bent niet echte Karsten man mongooltje

Het uurrecord is toch een beetje zoals het veldrijden hé, het lijkt leuk, maar bitter weinig renners zijn er in geinteresseerd

Laatste tijd toch wel een pak meer. Maar ja meeste toppers kunnen wel wat meer dan alleen tijdrijden. Tegenwoordig geef je daarvoor geen Giro of tour voor op

Nee idd. Zoals ik zeg. Koersen is voor de ploegen veel belangrijker. Aan de andere kant zou zon Dennis dat ook perfect kunnen. 

Victor heeft twee dingen gereden dit jaar en telkens met succes. Dennis heeft uiteindelijk in klassementen toch amper iets te winnen. 

Dumoulin is een ander verhaal die kan een grote ronde winnen.

1 uur geleden zei TromBone:

Nee idd. Zoals ik zeg. Koersen is voor de ploegen veel belangrijker. Aan de andere kant zou zon Dennis dat ook perfect kunnen. 

Victor heeft twee dingen gereden dit jaar en telkens met succes. Dennis heeft uiteindelijk in klassementen toch amper iets te winnen. 

Dumoulin is een ander verhaal die kan een grote ronde winnen.

Dit. Dennis wint uiteindelijk bijna alleen maar tijdritten. Een werelduurrecord is iets dat wel wat langer onthouden wordt dan een zoveelste tijdritzege in de Eneco Tour of in Abu Dhabi. Hij rijdt ook weer bij één van de ploegen met als hoofdsponsor een fietsmerk, dus voor Merida zou dat ook gewoon mooie reclame zijn.

Dennis has made no secret of his plan to one day challenge for major Grand Tour honours but he has insisted that he will take a pragmatic and steady approach to his development as a stage racer. Copeland reiterated those sentiments, stressing that the Australian had time on his side before fully concentrating on three-week racing.

"In order to go for GC he'd have to change his entire training and weight. When we brought him onto the team we agreed that there would be no pressure to chase GC from the start. We have a number of riders who can do that next year with the likes of Vincenzo, Teuns and Pozzovivo. We're happy to support Dennis, and at the moment his plan is to focus on time trials until the Olympic Games in 2020 and then have more of a focus on GC."

When Dennis does fully concentrate on grand tours he will understandably need to change his training and race programme. Copeland believes that the Australian has the engine required and that if he can shed some of the muscle that has carried him to time trial success then he can compete with the world's best.

"If you look at his weight, he's around 72kg. That's what he was at the Giro this year. If drops to the high 60s, and keeps the same characteristics then he's the same as Thomas, Dumoulin or Froome."

http://www.cyclingnews.com/news/no-pressure-on-dennis-for-gc-results-at-bahrain-merida/

46 minuten geleden zei LSDS:

Dit. Dennis wint uiteindelijk bijna alleen maar tijdritten. Een werelduurrecord is iets dat wel wat langer onthouden wordt dan een zoveelste tijdritzege in de Eneco Tour of in Abu Dhabi. Hij rijdt ook weer bij één van de ploegen met als hoofdsponsor een fietsmerk, dus voor Merida zou dat ook gewoon mooie reclame zijn.

Wint die tijdritten ook wel in iedere grote ronde en is wereldkampioen, dat is nog wat anders dan de eneco tour en abu dhabi.

Ik vind zo'n werelduurrecord van wat uiteindelijk voorlopig toch een nobody is gewoon niet zoveel waard wanneer echte tijdrittoppers zoals Cancellara en Martin op de top van hun kunnen dat gewoon links laten liggen hebben.

totdat campinaerts plots een tourproloog wint ofzo

dan is het wel een serieuze patat ineens?

24 minuten geleden zei mdmazing:

Wint die tijdritten ook wel in iedere grote ronde en is wereldkampioen, dat is nog wat anders dan de eneco tour en abu dhabi.

Ik vind zo'n werelduurrecord van wat uiteindelijk voorlopig toch een nobody is gewoon niet zoveel waard wanneer echte tijdrittoppers zoals Cancellara en Martin op de top van hun kunnen dat gewoon links laten liggen hebben.

U moeder is een nobody. Gast is nog jong en zal nog wel grote tijdritten winnen