Sign in to follow this  
Salvatore

Vuelta a San Remco

137 posts in this topic

2 minuten geleden zei Se7en:

Akkoord, maar als zo'n Keisse dan eerst iets doet en zich nadien op z'n knieen excuseert aan "everybody who feels offended" (dat zou niemand anders dan die ene vrouw mogen zijn), maakt hij die trend naar mijn mening alleen erger.

Ofwel denk je op voorhand aan de gevolgen, ofwel heb je nadien nog iets van ballen.

Dat wordt hem gewoon opgedragen hé

je sowieso offended voelen daardoor ;c 

ik heb in mn studietijd genoeg aangerand (zonder succes in het merendeel van de gevallen :()

maar dat werd dan met de mantel der liefde bedekt doordat ik daags nadien gentleman-like mijn excuses aanbood als een waar casanova

in every inch (en dat zijn er niet veel zoals jullie weten) ben ik immers een gentleman

6 minuten geleden zei mdmazing:

Dat wordt hem gewoon opgedragen hé

Uiteraard, maar ook hier: hij weet dat op voorhand, en hij kan ertegenin gaan

Ik loop hier niet te schreeuwen dat Keisse een patriarchaal verkrachtend zwijn is, gewoon dat dit een idiote zet was, daags nadat Evenepoel vertelt dat hij veel leert van Keisse zijn ervaring

Ik ontken toch niet dat het dom was, Ik erger me gewoon hoe we als maatschappij op dit soort zaken zijn beginnen reageren. Dat hele metoo gedoe vind ik walgelijk.

45 minuten geleden zei Se7en:

Uiteraard, maar ook hier: hij weet dat op voorhand, en hij kan ertegenin gaan

Ik loop hier niet te schreeuwen dat Keisse een patriarchaal verkrachtend zwijn is, gewoon dat dit een idiote zet was, daags nadat Evenepoel vertelt dat hij veel leert van Keisse zijn ervaring

RANG RANG RANG

Dat wijf rook gewoon geld. Was niet op de hoogte dat er koers was, vraagt ze toch mee op de foto ziet waarom ze lachen en besluit hem toch online te zetten. Ze denkt het is een topsporter dus die zal vast wel veel geld hebben dus neemt advocaten bij de hand en klaagt hem aan om er zoveel mogelijk geld uit proberen te slaan. 

1 uur geleden zei Bram:

Dat wijf rook gewoon geld. Was niet op de hoogte dat er koers was, vraagt ze toch mee op de foto ziet waarom ze lachen en besluit hem toch online te zetten. Ze denkt het is een topsporter dus die zal vast wel veel geld hebben dus neemt advocaten bij de hand en klaagt hem aan om er zoveel mogelijk geld uit proberen te slaan. 

70 ekkies ;c 

7 uur geleden zei Se7en:

Je bent een publiek figuur

Je doet iets waarvan je weet dat het voor commotie kan zorgen als het in de media komt, op een foto

Het resultaat is dat je uit koers wordt gezet en je gaat excuseren

Leg me dan eens uit op welke manier dat niet debiel is van Keisse

"I made a mistake – I realise that. It will not happen again. I also want to apologise to everybody – to the Argentinian people, but not only them: to everybody who feels offended by what I did. To the race organisation, which has been in difficulty because of this, to my team, actually... I want to apologise to everybody. It was a really stupid thing to do. I wish I could turn back time. but I can't. I cannot do more in this moment than say I'm sorry and promise that things like this will never happen again."

Pfff, wist niet dat Quick Step ook al verpest was met pretentieuze gleuven, flikker toch op met je correcte gelul. 

17 uur geleden zei Buus:

Pfff, wist niet dat Quick Step ook al verpest was met pretentieuze gleuven, flikker toch op met je correcte gelul. 

"Gedragstraining voor renners en staf"

Vannacht onze tijd is Deceuninck-Quick Step dan met een opvallend persbericht naar buiten gekomen. Daarin worden nogmaals excuses aangeboden voor het incident.

"Het team wil zich oprecht excuseren voor de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Eerst en vooral aan de vrouw die betrokken was in dit spijtige incident, maar ook aan alle vrouwen, fans en sponsors", klinkt het.

"We praten dit soort gedrag niet goed. Ons team draagt wederzijds respect hoog in het vaandel en daar was hier duidelijk geen sprake van. Iljo Keisse zelf is zich bewust van zijn fout en neemt de volledige verantwoordelijkheid voor zijn houding."

"Als team zijn we ons ervan bewust dat het belangrijk is dat we onze renners opvoeden en hen tegenover iedereen respect laten tonen. We trekken onze lessen uit deze gebeurtenissen en zullen daarom specifieke gedragstrainingen invoeren voor al onze renners en leden van de staf, met als doel dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen."

"We bieden nogmaals onze excuses aan", eindigt het bericht dat ondertekend is door "Patrick Lefevere en het hele team".

Ik heb proberen opzoeken wat zo'n gedragstraining inhoudt, maar ik kom alleen bij honden en quickstep terecht

Gedragstherapie als zoekterm gaat meer resultaat opleveren.

Beeld je in hoe dat moet gaan zeg :lachen: 

vroeger...

toen meisjes nog vies waren...

niet dat ik er veel aangeraakt heb...

maar ik denk wel dat het er niet veel gaan zijn zo.