cuma2017

[CM19] Club Manager 2019

1 post in this topic

Hey allemaal,

Lees / discussieer hier al een tijdje mee. Op dit moment loop ik stage bij een Nederlands gamebedrijf dat werkt aan een ander type manager spel (minder uitgebreid dan PCM), namelijk een voetbalmanagerspel. Denk dus dat ik wat dat betreft in de juiste categorie zit. Zo niet zou het fijn zijn als het topic verplaatst kan worden. Mijn taak is op dit moment het verzamelen van feedback omdat het spel in soft launch is. Is daardoor op dit moment ook alleen maar beschikbaar op desktop computers als browsergame. Ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen door bijvoorbeeld een paar positieve punten, en een paar verbeterpunten op te noemen, aangezien de meesten hier toch de nodige ervaring hebben met manager games kan dit zeer waardevol zijn.

Spel beschikbaar via:
https://www.clubmanagergame.com/nl/

Waarschuwing: het is een free-2-play game, door velen ook wel een "gehate" game-categorie omdat het daardoor vaak voelt als pay-to-win. Om het spel normaal te kunnen testen en zo tot feedback te komen heb ik wel de privileges om testers te voorzien van currencies in de game (1,000 manager coins / 25,000 manager cash), mocht dit van pas komen even je gekozen managernaam in de comments zetten dan zorg ik dat het geregeld wordt.

Wordt zeer gewaardeerd guys!

Groet,

Dex

main_ui.png