Sign in to follow this  
Salvatore

tirreno

57 posts in this topic

Op 3/18/2019 om 22:11 zei Matthijs:

Nee jeroen vanbelleghem irriteert tot op het bot. Het is gewoon Karsten die veel goed maakt.

Maar de manier waarop JVb probeert Italiaans te praten terwijl hij het niet kan, is tenenkrommend.

maar laten we even de koppen bij elkaar steker en georganiseerd eurosport gaan spammen zodat hij ontslagen wordt net als jose been.

Ik denk dat twee relatief dikke koppen hier genoeg voor moeten zijn.

Die ga ik niet mentionen natuurlijk, want ik wil achteraf wel kunnen zeggen dat ik er niks mee te maken had.

"Dit was een van de zwaarst bezette tijdritten, zeg maar het officieuze wereldkampioenschap over 10 kilometer", vertelt Campenaerts in een gesprek met Sporza. "De enige afwezige over deze afstand volgens mij is Kwiatkowski. En Geraint Thomas, die afgestapt was in deze Tirreno."

Op 17-3-2019 om 02:02 zei Gratemans:

Karsten is verrassend goed. Heeft iemand Bakelants al gestrikt? Zeer vermakelijke Belg.

Ok, sunweb dus kennelijk. :lachen: Maar laat die man dan achter een microfoon kruipen. Kan ie zich een stuk nuttiger maken.

"Ik weet dat de zaak nu nog heel klein is, want wie zijn Preidler en Denifl. Preidler die heeft vorig jaar eens rap gereden in de Ronde van Polen en dat was meteen ook de enige keer in zijn leven."

https://sporza.be/nl/2019/03/20/bakelants-over-operatie-aderlass/

1 uur geleden zei Se7en:

"Ik weet dat de zaak nu nog heel klein is, want wie zijn Preidler en Denifl. Preidler die heeft vorig jaar eens rap gereden in de Ronde van Polen en dat was meteen ook de enige keer in zijn leven."

https://sporza.be/nl/2019/03/20/bakelants-over-operatie-aderlass/

Was een mooie uitspraak weer ja. Maar euh, kunnen we het aub eens hebben over wat voor een slechte en saaie moderator ruben van gucht is? 

2 uur geleden zei Little Goliath:

Was een mooie uitspraak weer ja. Maar euh, kunnen we het aub eens hebben over wat voor een slechte en saaie moderator ruben van gucht is? 

Op 4-8-2018 om 18:33 zei delegendelolsmurf:

ruben van gucht is het schandaligste wat belgie op de buis heeft gebracht sinds de dutrouxaffaire

Op 20-3-2019 om 01:25 zei den zwartjoekel:

prednison

VICTOR KANKERNAERTS!