kelvin

[PCM 2019] Cycling League - Uitslagentopic

676 posts in this topic

Dit zijn sowieso niet de koersen waar ik het van moet hebben, wat dan ook resulteert in voorlopig de laatste plek in het klassement. Hopelijk zijn we snel bij de heuvelklassiekers waarik reken op Alaphilippe.

Bernal is de beste in de WT. 

4de plek in E3 met Valgren en 9de in Dwars door Vlaanderen met Mark. Maakt de manager tevreden :)

Ja Gent-Wevelgem daar ga ik niet Valgren of Benoot top 10 sprinten. 

Edited by Mark1987

Straf dat Keukeleire dwars door vlaanden en de E3 prijs wint. Wist niet eens meer dat ik die gekocht had...

4e das prima wel

De sterkte - of zwakte in de breedte in dit type wedstrijden - van de teams maakt dat de uitslagen verrassend zijn. De echte topfavorieten eindigen relatief ver. 

Wat een matig seizoen tot nu toe, oei oei!

Benoot prima. Valgren wel ok, maar Matthews had hier mogen starten (ipv maar met 6 starten). Tja, hij staat er in de Ronde op plek 7 is niet dramatisch, maar podium was iets te hoog gegrepen. Baskenland en Turkije nu en Roubaix mogen Benoot en Valgren herkansen, hopelijk met Matthews erbij. 

11 uur geleden zei Mark1987:

Benoot prima. Valgren wel ok, maar Matthews had hier mogen starten (ipv maar met 6 starten). Tja, hij staat er in de Ronde op plek 7 is niet dramatisch, maar podium was iets te hoog gegrepen. Baskenland en Turkije nu en Roubaix mogen Benoot en Valgren herkansen, hopelijk met Matthews erbij. 

Ik heb het even voor je nagekeken, Matthews rijdt niet omdat hij een blessure heeft. Pas weer fit rond de Amstel Gold Race

3 uur geleden zei kelvin:

Ik heb het even voor je nagekeken, Matthews rijdt niet omdat hij een blessure heeft. Pas weer fit rond de Amstel Gold Race

Dat verklaart een hoop, want hij was toch wel gehaald voor ook de Ronde van Vlaanderen en E3 / Gent-Wevelgem, hij is ook de enige van mijn team die ook nog beetje kan sprinten als het niet per se bergop is.

3 uur geleden zei kelvin:

Had Landa dan ook een blessure? Dacht namelijk dat hij Catalonië wel zou rijden.

22 uur geleden zei 007mark:

Had Landa dan ook een blessure? Dacht namelijk dat hij Catalonië wel zou rijden.

Landa is een Bask, dus had geen zin om te rellen in Barcelona.

Tot die laatste tijdrit stond Landa er goed voor. Jammer van de afgelaste etappe. Bijna sterkste formatie voor mijn ploeg, maar niet echt gewenste resultaat zo.