kelvin

[PCM 2019] Cycling League - Uitslagentopic

676 posts in this topic

Zuur voor diegene die Asgreen heeft: opgeven als klassementsleider.

Weer een aanvallende ronde gereden met enkele ereplaatsen, meer zit er niet in vrees ik.

Lekker hoor Asgreen wint de openingsetappe en Bernal piekt naar Romandië en wint een rit en eindklassement, hoezo zou je goed zijn in de Giro? 

Edited by Mark1987

Mooi. Dus Pinot rijdt geen Giro,Dauphine of ronde van Zwitserland... Hij kan maken dat hij minstens in tour of Vuelta op het podium staat :tuttipazzi:
Voor de rest hier en daar een verdwaalde top-10. Dus mijn kasseikopman stelt teleur mijn heuvelrenners waren nergens en nu blijven mijn klimmers doodleuk in hun zetel... 

TOPSEIZOEN :clown:

Kelderman komt wat boven water, en daar moeten we het mee doen voorlopig.

Bardet stond er voor de laatste TT erg goed voor, maar helaas verliest hij daar veel tijd. Wel een mooie etappeoverwinning en Alaphilippe deed het ook weer goed met 6e plek in klassement 

Tja, Jakobsen rijdt weer eens geen deuk in een pakje boter. Kuss wel prima, meer dan dit kan ik niet van hem verwachten

Edited by aron24

11 uur geleden zei aron24:

Tja, Jakobsen rijdt weer eens geen duik in een pakje boter. Kuss wel prima, meer dan dit kan ik niet van hem verwachten

Een duik?

Tsjaa, Sosa kan niet tijdrijden en de rest kan niks.

Colbrelli valt ook wat tegen :(

Slechte tijdrit van Carapaz, maar gelukkig was het geen grote, verder zit hij wel constant scherp van voren in de uitslagen dus de vorm lijkt er al te zijn! Postlberger heeft een dagje meegezeten, maar dit is nog niet het terrein van UAE, ik ben benieuwd naar de 2e week!

Mas dus de dubbel Giro,-Tour, ook mooi Spaans kampioen! Wel chill dat we met 7 man starten... Alle ballen op Mas ook nog eens, tenzij eén van de andere renners onverwachts een rit meesnoept.

Gaviria lekker bezig hoor. 

Alleen Van der Hoorn hadden de wel even terug mogen pakken ;c