kelvin

[PCM 2019] Cycling League - Uitslagentopic

676 posts in this topic

VDP ritje en Froome tweede in het klassement voorlopig, de mannen in vorm blijven goed bezig!

Lopez is een beetje op lijkt het en de rest niet goed genoeg. 

Blik op volgend seizoen! 

Lijk je met Yates, Carapaz, Reichenbach, Amador en De La Cruz een fenomenaal blok te hebben ingezet, rijdt Carapaz als een mongool en is Reichenbach nog minder dan Frankiny en Goncalves bergop :s Simon gaat dan wel erg lekker, maar die valpartij is wel heel erg zuur... Met 1'34 is er voor zijn krachten echter nog niks overboord.. Laten we hopen op nog een fenomenale ronde van Yates :D 

9 uur geleden zei Evert:

Ik wil Ewan volgend seizoen.

Echt he. Die rijdt een heel seizoen en wint overal. :lachen: 

Deze Vuelta wordt een maat voor niets vermoed ik. Zwakke selectie, met een kopman uit vorm.

Landa die wederom niet meedoet voor het klassement, maar wel 2 heerkijke overwinningen met Soler en Alaphilippe. Die laatste rijdt volgens mij zijn derde grote ronde van het jaar :D

Soler rijdt echt een geweldige tweede week zeg, niet normaal. Erg grote namen al op achterstand, maar hijgen er ook nog een aantal in zijn nek. Podium is ook nog mogelijk, ik ben benieuwd. Ploegenklassement behoort ook nog tot de mogelijkheden en weer een mooie overwinning gescoord met Alaphilippe. Benieuwd hoeveel bergen de slotweek nog in petto heeft voor ons.

Latour verrassend sterk zeg, niet normaa.

Mjah. Dit seizoen dikke teleurstelling. Podium in de tour was top maar voor de rest was/is het niks. 11de in de stand... :( 

1 uur geleden zei PinGuN667:

Yates doet het keurig! Mits de tijdrit niet te lang is, moet ie Latour wel kunnen pakken!

Ik kan je iig verklappen dat er geen tijdrit meer in zit.

15 minuten geleden zei kelvin:

Poahh, dat maakt het nog interessanter!

1 uur geleden zei kelvin:

Ik zou het niet eens erg vinden als het nu enkel saaie, vlakke etappes nog zijn. Dan word Soler gewoon heel knap 4e :D Zit namelijk deze update al elke etappe opgelucht adem te halen dat hij er dichtbij zat.

Hopelijk kan Carty zijn top 10 notering vasthouden. Dan ziet het er goed uit om in de world tour stand niet laatst te eindigen.

Hirt mag een andere ploeg zoeken omdat die niet wacht op zijn kopman die in moeilijkheden zit. 

We zijn mooi op weg om de Vuelta te winnen, hetgeen gezien het slechte seizoen vooralsnog meer dan welkom zou zijn. Maar zonder tijdritten meer en hoogstwaarschijnlijk een aantal zware bergritten ga ik alvast uit van een tweede stek. Yates zal 'm wel pakken.

3 uur geleden zei Zeus:

We zijn mooi op weg om de Vuelta te winnen, hetgeen gezien het slechte seizoen vooralsnog meer dan welkom zou zijn. Maar zonder tijdritten meer en hoogstwaarschijnlijk een aantal zware bergritten ga ik alvast uit van een tweede stek. Yates zal 'm wel pakken.

Ja winnen gaat lastig zijn voor je. 

Mijn ploeg gaat ook lastig worden om podium te rijden. Quintana komt er beter in, Bernal is op en dondert uit de top 10. Quintana stijgt nog, wie weet nog top 5.

Pfoe Froome dikke terugval