kelvin

[PCM 2019] Cycling League - Uitslagentopic

922 posts in this topic

Schachmann wint dan toch eens iets B) Hopenlijk tekent dat op een aankomende topvorm. 
Pinot vecht zich uiteindelijk nog naar een top-10

Ineos faalt... zoals gewoonlijk. ;c 

Wat een fantastische 5e plek voor Soler! (Ok podium was dichtbij, maar dit nooit verwacht).

Barguil ook nog heerlijke 4e etappezege voor ons gepakt in deze ronde. Zeer tevreden!

UAE! Wat een ploeg! :wub: Yates meteen in de laatste bergetappe als een beest, om vervolgens het stuntje met nog een rit af te maken! 2x 1e en 1x 2e in de grote rondes :wub: 

Wat een drama en die arme Mas heeft gewoon drie grote rondes moeten rijden! De ploegleiding gaat ontslagen worden aan het einde van dit jaar, denk ik maar zo.

1 uur geleden zei aron24:

Wat een drama en die arme Mas heeft gewoon drie grote rondes moeten rijden! De ploegleiding gaat ontslagen worden aan het einde van dit jaar, denk ik maar zo.

Je gaat jezelf ontslaan?

Lopez 15e is niet waar we hier voor kwamen. 

Alle 2e plaatsen ook niet, gelukkig hebben we Lutsenko. 

59. Clasica San Sebastian, EuroEyes Cyclassics, Grand Prix Cycliste de Quebec & Grand Prix Cycliste de Montreal + Bonus: Bretagne Classic - Ouest France

6ea16553c8baa3b50ce1ba89f7fb95e1.png

Moscon 7de San Sebastian. Teunissen 4de in Euroeyes. Voor de rest nergens te bespeuren. Toch dik teleurgesteld in mijn Heuvelskopman 

Niet schitterend, wel top 10tje hier en daar

De organisatoren van Montreal en plouay zullen niet zo blij zijn dat zulke 'kleine namen' hun koersen winnen in dit spel. 

UAE domineert ook in deze koersjes nog even ;c Mollema en Konrad bekronen hun fantastische knechtenwerk met elk nog even een lekkere winst, ook Carapaz na zijn meesterknecht functie in de Vuelta nog even voor zichzelf :D

Was dit UAE dan zoveel sterker?

23 uur geleden zei Zeus:

Je gaat jezelf ontslaan?

Ik dacht dat jezelf een slimme jongen vond, gelukkig bewijs je keer op keer het tegendeel. Verschil tussen manager en ploegleiders niet eens snappen. :L 

Teuns nog wel netjes met een derde plaats. Jakobsen nog derde, had op meer gehoopt.