Sign in to follow this  
LSDS

Mixed team relay

13 posts in this topic

Vier hier de eerste Hollandsche gouden medaille/spuw uw gal. 

Ik behoor tot #teamgal.

Op zich is dit geen slecht idee, maar Nederlandse vrouwen zijn te goed en elke winnaar hier krijgt €2000 meer dan de winnaar volgende week bij de mannen. ;c 

Sowieso moet het concept wel aangepast worden. Laat bijvoorbeeld de mannen een rondje rijden, dan de vrouwen aanpikken voor een rondje en dan de vrouwen zelf een rondje rijden. Dat zou nog wel leuke taferelen kunnen opleveren.

we gaan toch geen wijven op hetzelfde parcours als de mannen zetten zeker? ;c 

beter wordt er gewoon eens opgehouden met vrouwenwielrennen sport te noemen.

Zojuist zei Omar:

we gaan toch geen wijven op hetzelfde parcours als de mannen zetten zeker? ;c 

beter wordt er gewoon eens opgehouden met vrouwenwielrennen sport te noemen.

Van mij mogen ze dat sport noemen zoveel zo willen, het zal heus wel lastig zijn voor die wijven. Maar stop in godsnaam met het door mijn strot proberen te rammen. Er is een reden waarom we niet geïnteresserd zijn en dat zal heus niet veranderen met dit soort non-evenementen.

1 uur geleden zei mdmazing:

Van mij mogen ze dat sport noemen zoveel zo willen, het zal heus wel lastig zijn voor die wijven. Maar stop in godsnaam met het door mijn strot proberen te rammen. Er is een reden waarom we niet geïnteresserd zijn en dat zal heus niet veranderen met dit soort non-evenementen.

BsHwjxz.jpg

En dan ‘ja, maar het had veel kijkers’, terwijl 80% daarvan gewoon bejaarden zijn die iedere dag van 11u tot 21u den brt laten opstaan. 

1 minuut geleden zei Hendrik:

En dan ‘ja, maar het had veel kijkers’, terwijl 80% daarvan gewoon bejaarden zijn die iedere dag van 11u tot 21u den brt laten opstaan. 

Hoi xander de rycke, jij ook hier?

1 minuut geleden zei Little Goliath:

Hoi xander de rycke, jij ook hier?

Dat was iets wat voordien toch ook al redelijk frequent gezegd werd? Maar ben wel fan ja. 

Vrouwenkoers ;c;c;c 

Longo Borghini lost met pech en komt een kleine 5 kilometer verder terug aansluiten. :lachen:

Veel gemengd is er niet aan op deze manier, en ik zie ook nie echt in hoe je dat kan regelen zonder de vrouwen belachelijk te maken. Geforceerde bedoening iig. Pijnlijk dat we hier de ttt voor verliezen.

Edited by suigfdhuibsyret

Je kan inderdaad moeilijk 3 koppels man-vrouw een rondje rijden waarbij enkel steeds de eerste dan wel de tweede renner/renster telt, al zou dat waarschijnlijk nog meer Comedy Capers opleveren dan de wedstrijd van vandaag en dus meer tv-waardig zijn.

Dat de mannen (met Mollema ;c) 20 seconden pakken op de Duitsers en de vrouwen slechts 3 is wel frappant.