Sign in to follow this  
LSDS

WK tijdrijden (alle categorieën)

78 posts in this topic

DISCUSS

Twee keer een mooie ontknoping vandaag.

Kijk aan, de dochter van Bäckstedt kan ook fietsen. 

Is Belohvosciks ook de zoon van die andere wielrenner? En wat verwachten jullie van Tullatorn Sosalam in de toekomst?

Discuss

Jazeker Belohvosciks.

Zo ook de zoon van Uros Murn aan het werk geweest bij de junioren.

Cycling Manager 4 doet zijn werk!

Ik lees toch veel teveel mensen vanuit Belgie die Evenepoel als topfavoriet bestempelen. Hoezo geen druk opleggen vanuit de media?

Is dat echt gaande in België? Het mag van mij hè, maar het ek was tegen Janneke en Mieke over de helft van de afstand.

Ja dat is gaande, en hun argument is vooral dat het ek een parcours was dat niet op zijn lijf geschreven is, terwijl het morgen wel zo zou zijn.

38 minuten geleden zei Luuk.:

Is dat echt gaande in België? Het mag van mij hè, maar het ek was tegen Janneke en Mieke over de helft van de afstand.

Het is nu niet dat er dit jaar op het Wk zo veel toppers aan de start staan. 

Uitslag Ek:
1: Remco
2: Asgreen
3: Affini
4: Küng
5: Downsett 

Komen imo alleen Campenaerts :clown:, Dennis (gn idee wat die waard gaat zijn) en Roglic (msch vermoeid na de Vuelta) bij 

Zou toch niet zo gek zijn?  Of mis ik nu iets? 

Edited by Amez

Klopt

Ik vind ook wel dat hij zich eerst moet bewijzen hoor. Hij is wel het grootste wielertalent dat de wereld gezien heeft sinds Eddy Merckx, maar het is niet omdat hij op zijn 19de sterker is dan 99% van het peloton, Europees kampioen tijdrijden is, keer op keer verbaast, en met elke koers die hij rijdt beter wordt, dat je hem hier als een topfavoriet moet gaan zien he. 

@Amez welke toppers mis je dan nog? 

Verder verwacht ik niet zoveel van Drikus Coetzee.

@Sammow Nee dat is hij voor mij ook niet. De lengte van het parcours is inderdaad afwachten. Maar kan even goed in zijn voordeel spreken.

@Jeis Dumoulin, Thomas, Froome en klein beetje Wout Van Aert. tijdrit top is nu eenmal redelijk smal :) 

Het is vooral dat er dit jaar geen enkele renner bovenuit steekt in het tt op het wk. Niet zoals in het verleden met Cancellara, Martin, Rogers,... ect... Dus maakt hij kans maar topfavoriet absoluut niet das waar maar die is er gewoon nt dit jaar Imo. 

6 minuten geleden zei Amez:

"Sooow", geciteerd Robbert de Rijk

22 minuten geleden zei Amez:

@Sammow Nee dat is hij voor mij ook niet. De lengte van het parcours is inderdaad afwachten. Maar kan even goed in zijn voordeel spreken.

@Jeis Dumoulin, Thomas, Froome en klein beetje Wout Van Aert. tijdrit top is nu eenmal redelijk smal :) 

Het is vooral dat er dit jaar geen enkele renner bovenuit steekt in het tt op het wk. Niet zoals in het verleden met Cancellara, Martin, Rogers,... ect... Dus maakt hij kans maar topfavoriet absoluut niet das waar maar die is er gewoon nt dit jaar Imo. 

Dumoulin. En zonder Cancellara en Martin zijn Roglic, Dennis en Castroviejo de toppers.

Thomas heeft nog nooit een WK ITT gereden.

7 minuten geleden zei Jeis:

Dumoulin. En zonder Cancellara en Martin zijn Roglic, Dennis en Castroviejo de toppers.

Thomas heeft nog nooit een WK ITT gereden.

Ja zoals ik dus zei :) Ik heb het over dat er dit jaar geen absolute topper op het Wk is waarvan je 100% zeker bent dat hij Wereldkampioen zal worden Renner als Rohan Dennis kan evengoed 25ste worden 

Edited by Amez