Sign in to follow this  
Rubennn

Tour 2020

26 posts in this topic

6 uur geleden zei Zeus:

Gerucht gaat dat er in de Giro drie tijdritten zitten. Ook al hebben ze er misschien weinig meer te winnen, toch zou ik als Froome en/of Dumoulin zijnde lekker de Giro gaan rijden dan. Froome mag straks opboksen tegen Bernal en Carapaz voor de Tour, lijkt me nutteloos. Dumoulin verwacht ik dit jaar toch niet geweldig te zijn bergop. Roglic lijkt een logischere kandidaat voor de Tour.

Wat een stunt eigenlijk, de voormalig kneuzenploeg heeft nu gewoon na Ineos het grootste luxeprobleem van alle ploegen. Drie man die podium kunnen rijden in een grote ronde, waarvan twee nog echt kunnen winnen ook. En dan heb je Groenewegen ook nog. En Van Aert. 

Ik zou Dumoulin naar de Giro sturen met meerdere goede knechten bergop. Bennett, Kuss en Tolhoek, bijvoorbeeld. En dan Groenewegen met drie man in dienst voor een acceptabele sprinttrein. 

Voor de Tour zou ik alles op alles zetten voor een overwinning van Roglic. Kruijswijk aanvankelijk ook een goed klassement laten rijden, zodat je naar het einde toe een troef hebt in zijn positie. Verder nog De Plus meenemen en een harde werker als Gesink. Wat ervaren hardrijders (Martin oa) en Van Aert als joker met een vrije rol in ritten die hem liggen.

Bewaar dit voor Mijn Scenario

6 uur geleden zei Zeus:

Nee, gewoon een grote ronde

Haha

https://www.palingkopen.nl/

Wel fijn dat die moot zalm warm geleverd wordt.

Roglic en Dumoulin mee om Kruijswijks ballen te masseren 

Zou voor minder ene Jumbo-distributiecentrum gaan blokkeren met me trekker #iedereenvegan2020nieuwe hongerwintermaaralleenvoor deboeren jwz

14NST0t.jpg