Sign in to follow this  
Mark1987

[PCM20|EXT_3]Team Ukyo

35 posts in this topic

Het doel is met Team Ukyo, wat zeg je? Team Ukyo. Kennelijk heeft Raymond Kreder daar een contract. Het doel is in 4-6 jaar een kasseienklassieker te winnen en een etappe in alle grote rondes en uitgenodigd worden voor deze grote rondes. Raymond Kreder heeft 74 sprint en is met 67 kasseien de beste van het team in kasseienritten. 

Ik vraag Furka om de fiets te verbeteren. Ik heb geen idee, want het seizoen me gaat bieden.

Trofeo Campos

Kreder is onze sprinter. Ik sprint naar plek 13. Nou dit belooft veel goeds, maar niet heus.

Trofeo Lloseta

De wedstrijd is te veel klimmen we moeten allemaal lossen voordat de laatste klim begint, tja. De Marchi wint.

Trofeo Tramuntana

Iedereen van mijn team moet er weer af. Gorka Izagirre wint.

Trofeo Palma

Plek 13 is mijn resultaat hier, in ieder geval top 20 met Uchimi, Kreder werd gelost door geblokkeerd te worden, ach ja. Je moet je niet zo makkelijk weg laten zetten. 

Volta a Valencia

Deze ronde start met een proloog. We verliezen al 3 minuten in de openingsploegentijdrit. Dat ging helemaal mis. Ineos wint.

Etappe 2 is bergop en gaat naar Majka. Wij kunnen niks betekenen.

Etappe 3 is vlak, we hopen in de sprint iets leuks te doen. Nacer Bouhanni wint, ik word achtste. 

Etappe 4 is een prooi voor Pozzovivo.

Kreder wordt 6de in de slotetappe. Bouhanni steekt weer de handen in de lucht.

[Carrière moet nog een beetje loskomen, adviezen zijn welkom (Evenepoel gaat ook gewoon door)]

Edited by Mark1987

Waar is kopman Prades? Misschien zn broer halen voor volgend seizoen?

Vuelta Ciclista de Murcia

Ik weet mee te sprinten met Raymond Kreder, maar ik strand op de achtste plek. Debusschere wint de etappe. 

Etappe 2, de slotetappe, is een lastige etappe, met een beetje een bergop finish. De klim moet ik wel redelijk kunnen overleven met half mijn team. Hucker is de kopman en de enige die de klim halverwege overleeft, Prades heeft zich weggecijferd voor hem. Crome en Prades weten weer terug aan te sluiten na de klim. Hucker (68KL, 72HL) moet het gaan doen. Ik probeer mee te komen met Valverde, maar er zit niets in, Dylan Teuns wint de etappe, ik word 20ste. 

Tour van Antalya

Crome heeft de beste sprint van mijn team met 66. Pidcock wint, ik word door goed plaatsen, 8ste. Reguigui wint etappe 2, ik word negende met Crome in de groep van 35 renners. Etappe 3 eindigt bergop dat moet Crome ook kunnen met 71 klimstat. Ik word 11de in de klim Overschkin wint de etappe. Ik word met Crome 10de in het AK. De etappe gaat weer naar Reguigui, ik sprint niet mee.

Trofej Unag

Twee andere eensdaagse wedstrijden mislukken we iets te forceren. In deze sprint weten we via het wiel van Reguigui naar plek 3 te sprinten met Crome!

Trofej Porec

Hatanaka voert het tempo aan in het peloton en trekt de sprint opgang. Takeyama zit klaar om Raymond Kreder te laten sprinten, Kreder blijft te lang zitten en wordt 6de. 

Rucphen dorpenomloop

Hatanaka valt letterlijk uit. Crome doet een super lead-out voor Raymond Kreder en hij pakt zijn eerste zege van het seizoen!

Het was even wachten (want de carrière van Evenepoel was ook al even bezig en toch wat legendarischer, dus bleven de updates een beetje uit van Team Ukyo.

Tour de Taiwan

De eerste etappe is een sprint, waar Kreder derde wordt door vroeg aan te gaan. Ryan Anderson (Rally) wint.

De tweede etappe loop licht omhoog in de slotkilometers, Hucker doet goed werk, zodat Kreder in de laatste meters de klimmers voor bij vliegt, maar Anderson doet dat ook, hij wordt 2de achter hem. Met de 3 boni's van de tussensprint stijgt hij naar plek 2 in het klassement.

Prades kan net mee met de favorieten in etappe 3, die eindigt met een klim, Kreder moest al lossen op de klim halverwege. Prades staat nu 7de in het klassement op 10 seconde van leider Rúben Plaza (ICA).

Etappe 4 komen we er echt niet aan te pas, de klimmen zijn te zwaar. Alhoewel een sprinter weet te winnen boven op de klim: Barthe.

Etappe 5, de slotetappe, dit lijkt een eenvoudigere etappe dan de afgelopen dagen, maar dat Plaza de ronde wint is niet verbazingwekkend. Deltome wint de slotsprint, die licht bergop gaat. Kreder zit in de groep van 50, de anderen waren gelost. 

Le Tour de Langkawi

Takeyama sprint naar plek 9 in de eerste etappe die wordt gewonnen door Vantomme.

In etappe 2 klopt Bonifazio Vantomme, en ik word 8ste met Takeyama.

Carstensen wint etappe 3, Takeyama, Crome en Prades eindigen alle 3 net buiten de top 10, maar wel in de voorste groep, want het peloton was in 2 stukken gebroken.

Etappe 4 is weer een sprint waar Takeyama een sterke sprint rijdt en zelfs 5de wordt. Bonifazio en Vantomme zijn een klasse apart.

Etappe 5 sprint Crome met Takeyama, maar verder dan plek 8 en 9 in de sprint komen ze niet. Bonifazio wint weer.

Takeyama weet weer naar plek 5 te sprinten na een lead-out van Crome. Rice won de etappe.

Etappe 7 is een slotklim, waarbij we Prades als kopman uitspelen. Crome bleek sterker, dus Prades cijferde zich weg om zo lang mogelijk bij Crome te blijven. Hij probeert bij de favorieten te blijven, dat lukt redelijk, maar hij kan niet sprinten voor de etappe zege. Dat doen Vlasov en Hnik en Santaromita wel. Dat is ook de etappeuitslag. Hij stijgt wel wat in het klassement, maar was in een eerdere etappe de aansluiting verloren.

De slotetappe, Crome valt aan en rijdt virtueel in het geel, maar het wordt een slotsprint, Prades doet de lead-out voor Takeyama die weer eens vijfde wordt. Crome wordt 12de in het AK. Reguigui wint verrassend het AK door de etappe te winnen. 

Kattekoers

We starten met 3, maar wellicht kan Kreder verrassen. Noppe valt aan in de laatste kilometers, Kreder besluit zelf te volgen, hij komt bij hem in het wiel, maar is helemaal kapot om nog iets te betekenen in de sprint-a-deux. Toch 2de, als resultaat.

De rest van het seizoen was redelijk gegaan, ik pak het weer op in seizoen 2020 met PCM20 :)

Database een beetje aangepast, talenten iets meer gemaakt (vergelijkbaar met Australië uit Taiwan, Hong Kong, Japan en Zuid-Korea, maar die komen random in het spel, dus moet ik wel scouten.

Seizoen 2020

Ik start het seizoen door mijn renners op trainingskamp te sturen in Australië. Mijn Condor frame mag wel verbeteren, dus ik geef een hoop uit aan R&D uitgaven. Ik heb wat goede staf aangeschaft, ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.

Australisch Kampioenschap RR

Ik start hier met een team van 3, beste sprinter is Crome, net als vorig jaar. Hucker en Earle helpen hem, er zijn wat kleine heuveltjes, maar deze Aussies kunnen wel klimmen. Een kopgroep van 8 rijdt weg. Met 60 km te gaan hebben ze nog 4 minuten. Ik stuur Hucker naar de kop van het peloton. Hucker en daarna Earle rijden zich helemaal leeg, maar de kopgroep gaat het redden. Dylan Sunderland (NTT) wint, Crome valt aan en weet 9de te worden. Ik had iemand mee moeten sturen denk ik.

Bardet (AG2R) wint Tour Down Under.

Vuelta Ciclista a Mallorca

Crome stuur ik de aanval in hij krijgt Navardauskas (MDP) en Mas Bonet (MOV) met zich mee. Hij verliest de sprints en ook op de klimmetjes en moet als eerste weer terugvallen na ruime een halve koers. Op 15 km van de streep zijn alle koplopers gepakt. Kan Kreder wat? Ik zie Asgreen (DQT) de kop pakken en er ontstaat een mooie trein van zijn ploeg. Dat kunnen wij ook! Prades > Earle > Uchima > Kreder! Als Uchima overneemt hebben de treintjes van Quick Step en Arkea zich naast mijn treintje georganiseerd! 2 km te gaan! Kreder pakt het wiel van Morkov. Jakobsen komt ook voor bij en dan een grote groep. Ligthart (Direct Energie) pakt de winst! Kreder wordt 11de achter Bouhanni

Etappe 2 is een lastige etappe alleen Earle krijgen we met de voorste groep van 15 mee. Adam Yates wint net voor Kelderman op het korte klimmetje. Ik eindig als 14de net voor Rein Taaramäe (TDE). 

In etappe 3 gaat Crome mee de aanval in, maar Gorka Izagirre pakt net meer bergpunten en houdt het langer vol.  Earle komt als eerste boven op hoogste klim van de dag en pakt de 10 punten, echter valt hij in de afdaling. En verliest hij ruim een minuut op winnaar Caruso en leider Adam Yates.

Earle wordt 19de in het AK zo lijkt het. Maar kunnen we een rit pakken met Kreder, dit is de laatste kans, want dit is de slotetappe. Ligthart wint weer, ik rijd een goede sprint en wordt vierde achter Jakobsen. Geen schande!

Edited by Mark1987

Ik investeer veel in Youth Development, ik zet een U23 team op van 20 renners. Nakamura komt goed uit de eerste testen, die zou best weleens de overstap naar het hoofdteam kunnen maken. Hij is een goede ronderenner in potentie. Sprinters, tijdrijders, kasseienrennners zitten niet echt in mijn jeugdteam. Ach ja.

Herald Sun Tour

Ik start met een team van Japanners. Bodnar wint voor Van Emden, wij halen niet eens de top 50. Een proloog zonder tijdrijders is niet zo spannend. 

Uchima wordt vijfde in de eerste bergop sprint, geen slecht resultaat voor het sprintertje van de 5de lijn (68 SP). Simon Clarke wint voor Albasini.

De derde etappe moet weer iets worden voor Uchima, maar iemand mee in de vlucht sturen is ook leuk. Yoda en Takeyama proberen het maar het zit er niet in. Uchima komt te vroeg op kop in de sprint en wordt achtste. Gibbons wint.

Ik sprint naar plek 6 met Uchima in de etappe daarna. Daarmee is de tour afgelopen.

Le Tour de Langkawi

Een doelstelling voor onze sponsor en voor Kreder persoonlijk. Kreder pakt het wiel van Arashiro in de ontregelde sprint door valpartijen en weet zelfs te winnen! Dat is een mooi resultaat!

Arashiro wint etappe 2, ik word vierde met Kreder. Dat betekent dat de leiderstrui naar hem gaat.

Earle verrast het peloton door de sprint vroeg aan te gaan en de bochten goed aan te snijden voor de finish. Kreder werd 8ste.

Prades start niet meer op, die was ziek geworden. Weer een sprintetappe, kan Kreder weer wat proberen? Weer een chaotische sprint, Earle wordt derde. Crome ook nog 4de, maar Kreder 9de.

Speafico van Androni pakt de vijfde etappe vanuit de vlucht. Kreder verliest in de massasprint van Dupont, maar top 5 zat erin.

Kreder wint eenvoudig de sprint in etappe 6, Earle deed een perfecte leadout.

Brambilla wint de bergetappe en pakt het geel. Crome was het beste van mijn ploeg met met 15.

Ook etappe 8 gaat naar Kreder, na leadout van Earle weer. Crome wordt 12de in het AK. Dupont wint net de puntentrui met 6 punten verschil met Kreder.

Mooie resultaten met deze renners. Hopelijk kan je jezelf snel ontwikkelen.

Valence Drome Classic gaat naar Molard, Early wordt 10de.

International Rhodes GP wint Kreder, naar een lead-out van Crome!

Ster van Zwolle lijkt Kreder ook te pakken, maar hij komt te vroeg op kop en wordt geklopt door vele anderen Antomarchi is de verrassende winnaar, die al weer 35 jaar is. Kreder wordt zevende.

Umag Trophy gaat naar Pinto, Crome wordt vierde als niet-sprinter. Niet verkeerd. Earle probeerde het solo nog, maar strandt 2 km voor de streep.

GP JP Monsere gaat naar Manzin, ik bleef bij Van Poppel, maar hij strandt op plek zeven en ik op 9 met Kreder.

Trofej Porec gaat naar Antunes, dat was een zware koers, Kreder was gelost met de rest van de helpers en Crome hield het het langste vol en werd 15de.

Omloop van het PVV-dorp Rucphen, komt Kreder niet echt aan sprinten toe, die wordt helemaal weggedrukt. Crome doet het als lead-out best prima en wordt zelfs derde. Kreder komt als negende over de streep.

Leggero komt met een goed 2020 model, ik steek nu tijd en geld in de TT-variant van het frame. 

Istrian Spring Trophy 

Pinto wint de proloog. Earle wordt achtste.

Earle valt aan op het laatste klimmetje en pakt een 8 seconden dat is genoeg om de trui te pakken, want Pinto wordt tweede! Kreder, Crome en Prades worden 4, 5 en 6! Niet slecht deze etappe!

Pinto valt aan op het laatste klimmetje in etappe 3, Earle kan hem niet bij houden en strandt op plek vijf in de groep daarachter. Pinto pakt de leiderstrui weer terug.

Earle sprint naar plek 2, dat is niet voldoende om de winst te pakken in het AK, maar hij heeft een prima ronde gereden zo. Kreder en Uchima worden 5 en 6 in de etappe.

Volta oa Arlentejo

De oplopende finish is achteraf gezien niet aan Kreder besteed. Machado (EFP) wint, Kreder zesde.

Kreder klopt Fortin net in etappe 2. Winst in deze ronde in de eerste echte sprint!

Ook etappe 3 win ik net. Kreder stijgt naar plek 3 in het AK.

Kreder komt er niet aan de pas in etappe 4 en 5, maar wint wel de puntentrui en we winnen het ploegenklassement! En derde plek in het AK!

Tour de Normandie

We starten met 5 hier. De proloog is 4,8 km. Prades en Kreder zijn onze kopmannen hier. Hatanaka 11de, Machado wint hier. Die rijdt goede prologen zeg!

Levasseur wint etappe 2, ik zit ga met Kreder te laat aan. 

Cousin wint etappe 3, ook Kreder doet het hier niet goed.

Ook etappe 4, gaat niet goed. Bonifazio wint.

Minali wint etappe 5, ik word vijfde met Kreder.

Kreder wint wel etappe 6.

De slotetappe gaat ook naar Bonifazio. Machado wint de ronde.

Overige

Classic Loure Atlantique wordt 1-2 voor Ukyo. Earle en Takeyama. 

Kattekoers wordt een eenvoudig 1-2-3' tje met Uchima, Crome en Earle.

Edited by Mark1987

Giro di Sicilia

Uran wint de sleuteletappe 4. Kreder werd twee keer vierde in de sprint.

Chaves wint de GP Miguel Indurain.

Edited by Mark1987

Je lijkt je renners beter en beter te leren kennen. Mooie resultaten.

Prades rijdt top 10 in een Baskische klassieker, maar dan van 4 niveaus lager ofzo.

Tour de Loir et Cher e Provost

Een hele mond vol is deze ronde, maar de eerste etappe gaat naar Kreder, die is dit seizoen lekker bezig zeg!

De tweede etappe is weer vlak. Kreder heeft nu -4 qua dagvorm, dat gaat lastig worden denk ik. Earle krijgt wel een vrije rol en weet met een verrassingsaanval te winnen, waar Kreder buiten de top 10 eindigt.

Fortin wint etappe 3, Kreder wordt derde, maar houdt de leiderstrui.

Van Genechten wint etappe 4, ook Kreder rijdt weer podium.

Etappe 5 gaat wel naar Kreder die Manzin klopt. Worden 1 en 3 in het AK en ook de sprinttrui gaat naar Kreder.

Vuelta a Castilla y Leon

Eerste etappe gaat naar Clarke, voor zijn ploeggenoot Cort Nielsen (EF Pro Cycling). Wij doen niet mee met de sprint, maar iedereen zit in de voorste groep.

De tweede etappe gaat naar de vlucht en Hucker zit in de kopgroep, hij wordt weliswaar vijfde, maar mag het geel aantrekken!

De slotetappe gaat naar Sbaragli, maar Earle en Hucker rijden allebei top 10. Waardoor Hucker de ronde wint!

Ik moet iets met dossiers van renners doen, er kan deze 5 selecteren: Nakane (Nippo Delko Provence), Nakamura (U23), Valdemar (U23), El Gouzi (U23) en Yoda (Ukyo). Deze renners kunnen dan makkelijker (bij)tekenen. 

Vuelta Asturias

Hucker, Prades en Crome cijferen zich weg voor Earle die weet te winnen met een late uitval!

Rosa wint op de zware bergetappe, Crome en Earle moeten 5 km van de top lossen en worden 14de en 15de.

De laatste etappe in Asturias gaat naar Madrazo, wij worden 1-2-3 buiten het podium met Crome, Earle en Prades. Plek 13 en 14 in het AK.

Vuelta Ciclista Comunidad de Madrid

Crome is de enige die in de voorste groep blijft hier. Bissenger wint.

Etappe 2 wordt Crome vijfde, maar Ciccone en Amador blijven het voorste peloton voor. Bissenger leidt nog in het AK.

Kreder sprint naar plek 3 in de slotetappe. De etappe wordt gewonnen door Cimolai.

Mijn uitgaven zijn hoger dan mijn inkomsten, ik sta nu ruim €60.000 in de min.

GP de Plumelec gaat naar Molard, Crome rijdt nog net de top 10 binnen, de koers was hard, want hij had geen ploegmaten meer bij zich in de laatste 40 km van de race.

Baltyk Tour

Kreder wordt vierde in de eerste sprintetappe. Townsend wint.

Kreder valt 8 km voor de streep, het team wacht niet op hem, maar Earle weet nog podium te rijden. Sisr wint de etappe.

Kreder wordt nipt op de streep geklopt door Maldonado. Uchima pakt heel wat boni's door in de kopgroep te zitten en de tussensprinten te winnen. Ook leidt hij nu het bergklassement door ook op het klimmetje snel genoeg te zijn.

Kump wint de slottijdrit. Wij zakken in het klassement, maar winnen wel de bergtrui! Earle was de beste van ons team in deze ronde eindigde hij als 24ste.

Tour de la Moyenne

Gougeard wint de proloog.

Bol wint de tweede etappe, Earle sprint nog naar plek 5.

Uchima doet een zeer sterke lead-out voor Kreder die bijna de sprinters verrast door te winnen, maar werd op de streep nipt geklopt door Merlier.

De vierde slotetappe is weer een sprint. Kreder krijgt nu wel een enkel sterretje, die had hij niet in etappe 3. We doen hier het super in de sprint en het wordt een 1-2-3'tje. Uchima, Takeyama en Kreder op het podium.

SK met Prades gaat slecht hij moest lossen als 19de, maar daarna gaat hij ook ten onder tegeven Lobato en Nieve.

NK met Kreder gaat redelijk, er staat geen maat op Van der Poel en ik moet met Dumoulin en Terpstra lossen bij de voorste groep. Geen schande denk ik zo.

Ronde van het Meer van Qinghai

Een van de grote doelen van ons dit seizoen. Kreder en Earle klagen over hun drukke planning, maar ze moeten toch starten van mij hier. Grosu wint verrassend de openingssprint, ik ging te laat aan vanuit het wiel van Danny van Poppel, ik word vijfde, Van Poppel 11de. Dat zegt genoeg.

Pelluchi en Van Poppel worden 1 en 2 in etappe 2, ik word nu vierde. Ik had nu beter het wiel kunnen pakken van Van Poppel.

Alles gaat perfect in sprint 3, Kreder wint, na een lead-out van Takeyama. Ik kom op 4 seconden van het geel in het AK nu. Wel pakt hij nu het groen.

Etappe vier eindigt op een klein klimmetje, we gaan toch voor Kreder want die voelt zich super vandaag (+5). Earle doet de lead-out op de klim en Kreder houdt goed zijn wiel op 1 km van de streep gaat hij vol in de aanval en wint met voorsprong de etappe en pakt hiermee het geel, want Grosu wordt tweede.

Raymond Kreder sprint naar plek 3 in etappe 5, die gewonnen wordt door Pacioni.

In etappe 6, timet Kreder wel goed en pakt hij deze etappe in de leiderstrui! Dat is alweer zege 13 van het seizoen alleen qua zeges staan nu boven mij Groenewegen, Bernal en Ewan.

Bardiani is heel sterk en zij worden 1 en 2 in de etappe met Pelluchi en winnaar Filosi. Ik weet met Earle en Kreder bij hen te blijven en de rest van het peloton op achterstand te rijden. Bardiani staat nu met 2 man op het podium en Earle stijgt naar plek 4.

De achtste etappe gaat naar Pelluchi die nu op 12 seconden komt. Takeyama en Kreder rijden allebei podium.

De 9de etappe is biljartvlak, dat is wel wat makkelijker dan de heuvelachtige etappes met vlakke finish. Groves wint, Pelucchi derde, ik buiten de top 10 met Kreder.

Etappe 10 wint Kreder weer door goed werk van Takeyama en Earle. Kuznetsov kwam nog dichtbij. Pelluchi was gelost we staan nu 1 en 2 in het klassement. Takeyama heeft de jongerentrui nu met zijn 8ste plek in het AK.

Etappe 11 gaat naar Volkers vanuit de vluchtersgroep. 

Etappe 12 is een individuele tijdrit. Dit gaat lastig worden. 34,5 km tegen de klok met Oliveira op 1'40" minuten. Ik verlies vier minuten op McNulty die de leiding pakt in zowel het AK als JK. Kreder zakt naar plek 12.

Etappe 13 is de slotetappe, ik hoop nog een etappe te pakken. De tijdrit was te pittig. Earle staat nu 25ste, maar Kreder draagt nog het groen. Ik val te vroeg stil op de slotetappe te pakken Debusschere kwam heel snel opzetten om de zege te pakken! Wel pak ik het groen met Kreder.

Ukyo tekent bij en verhoogt het budget enorm!

Tour of Utah

De eerste etappe weet ik meteen te winnen met Kreder, Takeyama wordt nog derde zelfs.

Etappe 2 is een te zware bergetappe en we verliezen het geel. Crome wordt 34ste.

Etappe 3 is een individuele tijdrit die gewonnen wordt door Imhof. Powless pakt het geel.

Takeyama sprint naar plek 3 in etappe 4.

Etappe 5 is een biljartvlakke etappe. Kreder heeft weer -5 dagvorm, die is echt kapot na een loodzwaar seizoen. Nu al 80+ koersdagen. Toch weet hij derde te worden in de etappe.

Nathan Brown wint de bergetappe 6, Hucker is 29 ste de beste van mijn team.

Nathan Brown wint ook de slotetappe, maar Powless wint de ronde. Crome wordt 25ste in het AK.

Tedino mijn U23 renner wint de Ronde van de Toekomst, ik heb helaas nog geen geld om hem een beter contract aan te bieden en voor het hoofdteam.