Syrtaki

Studeren - wie, wat, waar, wanneer?

7,287 posts in this topic

Geplaatste Afbeelding

Vertel over je studie.

Stel vragen over een toekomstige studie.

Spreek je ambitie uit over hoeveel boete jij met droge ogen kunt accepteren.

Studeer ze!

1 person likes this

Volgend jaar Journalistiek aan Xios Hogeschool in Hasselt! :) Dat na twee jaar lerarenopleiding...

Toegepaste Economische Wetenschappen. Benieuwd of ik het aankan ^_^

Sociale Geografie en Planologie in Nijmegen, ga dit jaar aan jaar twee beginnen nadat ik jaar een (toch wel erg goed) doorgekomen ben :P

Toegepaste Economische Wetenschappen.

Benieuwd of ik het aankan ^_^

Waar, en wat specifiek? :)

Ik aan de UA en bedrijfskunde ^_^

Leuven waarschijnlijk. Wat specifiek, dat moet ik nog uitdokteren.

Momenteel opleiding commercieel piloot, aan CAE Oxford Aviation Academy Brussels.

Wat houdt dat "commercieel" is? Dat je op commerciële vluchten gaat vliegen en niet op vrachtvluchten of dat je niet bv. in het leger gaat vliegen?

Na een compleet mislukt jaar, de tweede kans: Arteveldehogeschool Gent, Journalistiek.

ah de richting die reeds veel discussie heeft uitgelokt

3 people like this

Wat houdt dat "commercieel" is? Dat je op commerciële vluchten gaat vliegen en niet op vrachtvluchten of dat je niet bv. in het leger gaat vliegen?

Zo noemt de licentie: Commercial Pilot Licence. Nu, dat is nog niet de volledige, want de volledige ATPL (Air Transport Pilot Licence) is pas geldig vanaf je 21e en met minimum 1500 uur. Maar het komt er inderdaad op neer dat ik later passagiers/cargo zal vliegen en geen F16 :)

Vette job, dat wel. Maar dan heb je toch geen sociaal leven? (is geen verwijt, gewoon een bedenking). Je ziet natuurlijk wel wat vd wereld :)

Groot gelijk Dezwarte, al hangt het ervan af waar je terechtkomt. Bij Ryanair bijvoorbeeld zal ik constant moeten vliegen, bij Brussels Airlines heb je een retourtje per dag en ben je dus nog zeer veel thuis...

Ik ben er niet echt van op de hoogte, maar waar ligt de pensioenleeftijd voor een piloot? Edit: En wat schuift dat zo gemiddeld gezien?

Vette job, dat wel. Maar dan heb je toch geen sociaal leven? (is geen verwijt, gewoon een bedenking). Je ziet natuurlijk wel wat vd wereld :)

Constant stewardessen in de cockpit mogen ontvangen is toch goddelijk? Hoe denk je dat die zo slank blijven B)

Goeie vraag, ik weet het eigenlijk niet tbh. Wel is de pensioenleeftijd recent nog verhoogd, of werd er iig van gesproken

Ah. Interesseert me nl. wel, aangezien ik niet kan geloven dat dat 65 is. Dus dan zou ik die opoffering ook nog wel kunnen maken.

Na een compleet mislukt jaar, de tweede kans: Arteveldehogeschool Gent, Journalistiek.

De heilige drievuldigheid is compleet!

Ah. Interesseert me nl. wel, aangezien ik niet kan geloven dat dat 65 is. Dus dan zou ik die opoffering ook nog wel kunnen maken.

Vergeet niet dat mij die opleiding wel 83000 heeft gekost... Dat moet er wel bij vermeld staan...

83.000? Staat er geen nulletje teveel? :huh: