Syrtaki

TV-Series

4,993 posts in this topic

Geplaatste Afbeelding

Kijk jij stiekem met je vriendin mee naar GTST of THUIS.

Is jouw droomhuis Villa Vanthilt of kijk jij het liefst elke avond Der Untergang.

Hier is de plek voor Film en Televisie!

Thuis herbegint maandag 27 augustus om 20.10 uur! De dag ervoor wordt de seizoensfinale nog eens uitgegeven om 18.10 uur. Op Eén uiteraard. Voorts ben ik bijzonder benieuwd naar de strijd Vier-Een. Dat praatprogramma met Freek Braeckman (Cafe Corsari, een soort Laatste Show) zal volgens mij wel kunnen concurreren met Man Bijt Hond, wat in mijn ogen (net als Duizend Zonnen) wel mag verdwijnen.

Villa Vanthilt is wel baas, zeker nu het in Ieper is. 'k Ben al paar keer gaan kijken.

Villa Vanthilt is wel baas, zeker nu het in Ieper is. 'k Ben al paar keer gaan kijken.

vind persoonlijk zijn programma in Ieper de minste wat hij al gedaan heeft

Bijna gedaan met Game of Thrones te bekijken. Iemand tips voor een opvolger om te bekijken voor mij?

Ik ga straks de laatste episode van het eerste seizoen Game of Thrones kijken, hopelijk krijg ik het tweede seizoen deze maand nog af. Een geweldige serie vind ik het niet, maar iets doet me toch elke keer uitkijken naar de volgende aflevering. Is seizoen twee beter of slechter dan het eerste?

Ik ga straks de laatste episode van het eerste seizoen Game of Thrones kijken, hopelijk krijg ik het tweede seizoen deze maand nog af.

Een geweldige serie vind ik het niet, maar iets doet me toch elke keer uitkijken naar de volgende aflevering. Is seizoen twee beter of slechter dan het eerste?

Vond het allemaal iets minder dan seizoen 1, al blijft het nog steeds goed vind ik.

Iemand entourage gezien en wat vond je er van? En iemand die nog series kent zoals How i met your mother, big bang theory enz?

In september eens verder kijken naar Band Of Brothers :)

Bezig aan Heroes, seizoen 4. + gisteren is het tweede seizoen gestart van Grimm.

Films en tv series zijn geen 2 topics waard... Soms weet ik dat hier over series wordt gepraat die ik nog moet zien, en dan weer ik die series topic om geen spoilers te zien. Maar dan wil ik nog wel een film topic kunnen volgen.

IK WIL EEN RENDIERHOEDJE

Bijna gedaan met Game of Thrones te bekijken. Iemand tips voor een opvolger om te bekijken voor mij?

The Walking Dead

Ik wil een apart filmtopic.

Sterker nog, dit samen in 1 topic gooien zou wel eens het einde van deze focus shizzle kunnen zijn

De keus is aan u

The Cabin In The Woods gezien. Wel aanradertje!

Iemand entourage gezien en wat vond je er van? En iemand die nog series kent zoals How i met your mother, big bang theory enz?

Suits, two and a half men, californication, shameless us, etc

Ik volg nu Breaking Bad en The Walking Dead, die eerste vind ik super, de tweede moet me nog overtuigen... Om de special effects hoef je het alvast niet te doen, maar vind het toch altijd wel leuk eigenlijk.

Castle, White Collar, The Vampire Diaries, Sons of anarchy zijn een beetje de series die ik volg. Tevens heb ik deze vakantie mij enorm geamuseerd met de serie Friday Night Lights. Zeker een aanrader voor mensen die een goeie TV serie willen kijken en ook nog van NFL houden. Alleen jammer dat het na seizoen 3 eigenlijk niet meer zo leuk is om te kijken maar het valt toch nog mee.