Jeis

[Focus] Wie was de mol

105 posts in this topic

0vlczfrnz0ez.png

1qq89po.6.png

Wacht op jullie antwoorden in de pm

@komodo35 @aron24 @SeanSchleck @tijs02 @Edox @Michal Kwiatek

Oja; Aron24 en Edox waren zo vriendelijk om hun antwoorden te delen: 

Antwoorden Aron24 en Edox:

Edox:

1 Barcelona 

2 Contador

3 Sevilla

4 Si

5 Si

6 Met iedereen

7 Barcelona

8 Alicante

9 mirador de los carvajales

10 St Miguel

11 Jahoor

Aron24:

1: Madrid

2: Alberto Contador

3: Sevilla

4: Hermosa

5: Ja.

6: Michal Kwiatek

7: Real Madrid

8: Valencia

9: Mirador de los Carvajales

10: Beide nooit gehad, dus het lot heeft Estrella Galicia bepaald

11: Ja

Edited by Jeis

2wb461.png

Bedankt voor het beantwoorden. Nu iedereen zijn antwoorden heeft ingeleverd kunnen we kijken of jullie je medekandidaten goed konden inschatten. Bij het beantwoorden van deze vragenlijst presteerden @SeanSchleck en @tijs02 het beste. Ze wisten 9 vragen goed te beantwoorden. Een mooie prestatie. @aron24 had 7 vragen goed, @Edox en @komodo35 6 en @Michal Kwiatek 5. 
De vragen 7 en 9 bleken jullie het moeilijkst te vinden. Die had namelijk niemand goed.

De stand is aangepast in de tweede post van dit topic. Ik zie jullie snel in Barcelona!

Ziet er leuk uit, nice dat er eindelijk eens wat gebeurt weer hier! Als ik het eerder had gelezen had ik zeker mee willen doen.

2wb461.png

Dat bleek nog niet zo makkelijk. We zocht voor team 1 metrostation Passeig de Gracia en voor team 2 metrostation Universitat, gefeliciteerd @Michal Kwiatek @komodo35 en @aron24. Misschien meer geluk dan wijsheid, maargoed, we hebben een winnaar. De stand is bijgewerkt in de tweede post.

Exact tussen jullie afbeeldingen lag een metrostation (Lidl en Hard Rock Cafe, El Corte Ingles en het kruispunt tussen Carrer de Valencia en Passeig de Gracia). Als je dan nog een stop had genomen richting het metrostation wat jullie al gekregen hadden kwam je op de juiste locatie terecht.  @Edox @SeanSchleck @tijs02

Drie mollen hebben al  hun kunsten laten zien. Nog drie te gaan. We gaan door naar Valencia! Wees niet bang, het wordt een eenvoudige opdracht.

2wb461.png

7ykus6pwi59rh.9.png

We komen dus langs 10 bakjes. Ik ga dus om 12:00 en om 22:00 iedere dag posten wat er in de bakjes zit. Als we een bakje gepasseerd zijn, mag je niet meer terug.

Willen jullie deze post liken, als iedereen deze post begrepen en geliket heeft, dan beginnen we.

Edited by Jeis

Jaja Jeis, wat ben je ook weer een like-slet! 

jz2c32lw.png

Bakje 1 van de 10: 20

Wil je dit hebben? Je mag het pakken, daarna ga je uit het spel. Meerdere mensen mogen hetzelfde pakken, dus er zit geen haast bij.

Als we het volgende bakje tegenkomen (morgen om 12:00) dan mag je niet meer terugkomen op je beslissing.

ik zal jullie geen mention meer sturen hierna, tenzij je dat graag hebt.

jz2c32lw.png

Niemand? Dan gaat bakje 1 aan jullie voorbij.

Bakje 2 van de 10: 15 ₧, en als je dit pakt mag twee personen aanwijzen die ook uit het spel moeten.

Wil je dit hebben? Je mag het pakken, daarna ga je uit het spel. Meerdere mensen mogen hetzelfde pakken, dus er zit geen haast bij.

Als we het volgende bakje tegenkomen dan mag je niet meer terugkomen op je beslissing.

Ik pak hem! Sorry voor Komodo en Aron, geen bakjes voor jullie. 

1 uur geleden zei Edox:

Ik pak hem! Sorry voor Komodo en Aron, geen bakjes voor jullie. 

Had Jeis zeven uur geleden al een PM gestuurd met dit: 'Doe mij dit bakje maar. MK en komodo35 eruit graag'. Dus lijkt me dat ik gwn mijn bakje heb.

Edited by aron24

18 minuten geleden zei aron24:

Had Jeis zeven uur geleden al een PM gestuurd met dit: 'Doe mij dit bakje maar. MK en komodo35 eruit graag'. Dus lijkt me dat ik gwn mijn bakje heb.

Ik meende dat je dat in het topic kenbaar moest maken. Mocht jou keuze wel geldig blijken dan wil ik logischerwijs dit bakje niet meer. 

Hey lijkt mij logisch dat je je keuze in het openbaar moet geven 

Edited by Edox

jz2c32lw.png

@Edox en @aron24 hebben al toegeslagen.

Zij krijgen 15 ₧ en zijn uit het spel. Bovendien zijn @komodo35 en @Michal Kwiatek uit het spel gespeeld!

Alleen @tijs02 en @SeanSchleck zijn nog over. Voor jullie 2:

Bakje 3 van de 10: 50 ₧, maar als je dit pakt krijg je ook een achterstand bij de opdracht in Madrid.

Als we het volgende bakje tegenkomen dan mag je niet meer terugkomen op je beslissing.

Valencia: Turia Park and Ágora Hall | Gerard Eder | Flickr

jz2c32lw.png

Tijs02 en Seanschleck lieten zich niet verleiden tot dit aanbod. We gaan dus verder.

Bakje 4 van de 10: Je krijgt 40 ₧, maar je moet wel iemand aanwijzen die terug in het spel mag en nog iets mag pakken.

jz2c32lw.png

Er werd besloten om dit aanbod te negeren, of het nou komt door te weinig interesse of door absentie. We gaan door:

Bakje 5 van de 10: Je krijgt iets, maar wat dit is zie je pas nadat je gekozen hebt. Ik zal het je dan in een pm sturen. Voor tijs02 en Seanschleck