Fiets

TOUR DE FRANCE - PRAATTOPIC

808 posts in this topic

De fuck is er met Bernal aan de hand :unsure:

Fucking Reichenbach zit er nog, maar Van Aert lost de winnaar van vorig jaar. Ongezien.

Zou het echt niet in ze opkomen dat Bernal slecht is?

Maar zo brutaal instorten is wel echt ongezien.

T zullen de pollen zijn!

Worden gewoon dik 5 minuten aan dit tempo ;c

Edited by Rubennn

Porte gaat nog wel een boom koppen in een afdaling de komende week toch? 

Laten we het hopen. 

Dumoulin heeft dat klassement echt veel te onnozel laten lopen hè.

Leuk, waren we van Ineos af, doet Jumbo het gewoon even nog beter. Kuss en Dumoulin gewoon sterker dan de meeste concurrenten ;c

En wat is Roglic kut zeg, laat in godsnaam Pogacar deze ronde winnen. 

Schijt Jumbo

Deze tactiek heeft ook gewoon geen zin

Pogacar hoeft zo niks te doen en kan gwn lekker sprinten met Roglic

Hadden idd nooit Dumoulin moeten opbranden en hem sowieso eens moeten laten aanvallen hier. Dan volgt er reactie van de rest en kan je er met Kuss en Roglic rustig achteraan rijden en later toeslaan

Jumbo weet dat Roglic een aanvallenregen niet overleeft, Bennett blijkt al een waardeloze knecht, laat hem lekker vrijuit demarreren in eendagskoersjes, maar zet hem niet in een Tour. Na Gesink & Van Aert is er geen versnelling behalve die van Dumoulin, maar die gaat dat volgend jaar niet nog een keer doen.. Je kunt enkel Kuss nog als aanvalswapen gebruiken denk ik

Zijn er nog meer mensen die niet overtuigd zijn dat Roglic genoeg voorsprong heeft op pogacar? Pogacar recupereert beter en versloeg roglic in sloveens kampioenschap tijdrijden in een klimtijdrit 

Jumbo helpt met deze strategie Roglic net zo veel/weinig als Pogacar. Beide energie sparen en dan onderling duel uitvechten. Alleen als Dumoulin en Kuss zo goed blijven als vandaag gaat het nog lastig worden, maar stel dat ze straks ergens weer allemaal eraf zijn met nog 6km te gaan zie ik Pogacar best nog wat tijd pakken en dan kan de tijdrit nog spannend worden inderdaad.

Ik denk wel dat 40 seconde wat te veel zou zijn met oog op de tijdrit. Moet nog wel iets vanaf. Tenzij Roglic er doorheen zakt straks uiteraard.

Als Lopez een zwak moment kent wil Uran wel gaan denk ik, om podium veilig te stellen, daar kan zowel Pogacar als Roglic een bondgenoot in vinden lijkt me

ik zie rogliets niet instorten eigenlijk. die heeft geen trap teveel gedaan.

anderzijds... dumoulin mee op pad sturen met de bernalletjes en overige quintana's en disco pogi moet uit zijn hok komen.

dan is het met die flauwekulletjes ook gauw gedaan.

6 minuten geleden zei Fiets:

ik zie rogliets niet instorten eigenlijk. die heeft geen trap teveel gedaan.

anderzijds... dumoulin mee op pad sturen met de bernalletjes en overige quintana's en disco pogi moet uit zijn hok komen.

dan is het met die flauwekulletjes ook gauw gedaan.

Als Dumoulin van de ploeg al de vrijheid krijgt om aan te vallen, ben ik bang dat alle strijders voor plek 6 (Mas, Yates, Landa en Lopez; Porte breekt zijn nek op de rustdag) in volle paniek hun ploeg op kop zetten. 

Buiten waaiers en mechanische pech zie ik niet heel veel scenario's waarin Pogi daadwerkelijk onder druk gezet zal worden.

1 minuut geleden zei Ralf Mackenbach:

Als Dumoulin van de ploeg al de vrijheid krijgt om aan te vallen, ben ik bang dat alle strijders voor plek 6 (Mas, Yates, Landa en Lopez; Porte breekt zijn nek op de rustdag) in volle paniek hun ploeg op kop zetten. 

Buiten waaiers en mechanische pech zie ik niet heel veel scenario's waarin Pogi daadwerkelijk onder druk gezet zal worden.

En dat is maar goed, want beter rolt hij Roglic nog op