Fiets

TOUR DE FRANCE - PRAATTOPIC

808 posts in this topic

Ik zie maar een mogelijkheid nog om het klassement overhoop te gooien voor de tijdrit en dat is woensdag. Maar dat is dan ook wel echt een bizar zware etappe met 2 monstercols ruim boven de 2000 meter. Volgens mij gaat daar echt nog met minuten worden gegooid.

Maar god wat is dit jumbo kut he. Voornamelijk de kopman dan. Sky was ook kut maar toen viel de kopman ook nog wel aan en won die met ruime voorsprong. Dan heb ik dat nog veeel liever dan primoz ‘500m sprint’ roglic

Edited by Little Goliath

7 uur geleden zei Little Goliath:

Ik zie maar een mogelijkheid nog om het klassement overhoop te gooien voor de tijdrit en dat is woensdag. Maar dat is dan ook wel echt een bizar zware etappe met 2 monstercols ruim boven de 2000 meter. Volgens mij gaat daar echt nog met minuten worden gegooid.

Maar god wat is dit jumbo kut he. Voornamelijk de kopman dan. Sky was ook kut maar toen viel de kopman ook nog wel aan en won die met ruime voorsprong. Dan heb ik dat nog veeel liever dan primoz ‘500m sprint’ roglic

Inderdaad en met Froome viel er  ook nog wat te lachen

Dit is echt de meest zaaddodende tourwinnaar ooit, mocht hij winnen. Nog erger dan Wiggins die je iig kon uitlachen omdat froome steeds op hem moest wachten. Het erge is ook dat quintana en Bernal nu teveel tijd verloren hebben om een lange aanval nog gevaarlijk te maken. Als ze tijd pakken woensdag dan wordt het donderdag echt oorlog 

12 uur geleden zei PinGuN667:

Als Lopez een zwak moment kent wil Uran wel gaan denk ik, om podium veilig te stellen, daar kan zowel Pogacar als Roglic een bondgenoot in vinden lijkt me

:lachen:

Ik moest zojuist echt even de stront uit mijn ogen wrijven. Sorry, maar dit staat er echt.

Urán valt nog niet aan als hij tegen Jan Boven moet koersen.

Ja leuk allemaal, maar uiteindelijk is dit wel gewoon allemaal de schuld van de Rabobank.

Zonder die hele dopingperikelen was dat gewoon nog een Nederbelgisch ploegje met af en toe een verdwaalde Anderslandiër.

4 uur geleden zei Little Goliath:

dit ziet me er een partij gruwelijk uit :lachen: 

Dat worden een paar 'Loze' aanvallen :hmmph02: 

Op 6-9-2020 om 14:55 zei den zwartjoekel:

Gaat erom dat jij altijd met hand en tand hebt beweerd dat hij schoon was, terwijl ik hem al als belofte als dopeur kon aanwijzen. 

Je commentaar op bernal is te lachwekkend om op te reageren

:camerluca:

Kut etappe ook. Had die etappe van morgen vandaag gedaan en dan deze morgen, dan ging er iemand heel misschien nog eens iets proberen. Beetje alles-of-niets. 

Dit profiel past ook niemand. Yates misschien een beetje. En Movistar zou ook weleens wat mogen doen. Valverde beetje versnellen met Mas in het wiel

Valverde gaat niet voor Mas knechten, die wil dolgraag tiende worden op een Zubeldia-manier. ;c Superkut.

Heerlijk, mensen die caren om prono's. Je kan zo in de "Freddy Boeykens-topic"-groepsapp.

Edited by Matthijs

Op 6-9-2020 om 12:35 zei den zwartjoekel:

Bernal precies hetzelfde als vorig jaar. Op eigen tempo met moeite volgen en in de slotweek iedereen de moeder rijden