Tjebco

Ervaring | Ik heb net gereden

3,359 posts in this topic

Wat zijn de stats van Aru in dat jaar?

Niet een heel denderend deelnemersveld... Jammer.

Met Mollema 3e geworden in de Giro, rit 15 en 21 gewonnen. 21 was een vlakke etappe met wat kleine heuveltjes op het eind (standaard PCM) Ik viel op de laatste heuvel aan en de sprinttreintjes stopten opeens met rijden. Kelderman won de klimtijdrit, werd tweede in de heuveltijdrit en werd 5e in het algemeen klassement..

Edited by Marthijn'

Ik heb nooit een sterk deelnemersveld in de Giro en vaak ook in de vuelta! Alles en iedereen naar de Tour!

Bij mij eindigden Nibali en Quintana boven me, Porte, Nieve, Uran en Pozzovivo onder me.

Ik heb nooit een sterk deelnemersveld in de Giro en vaak ook in de vuelta! Alles en iedereen naar de Tour!

Ik heb heel vaak dat Froome meedoet aan de Giro, maar er helemaal niks van bakt en dan pas 15de wordt, dan naar de Tour gaat en iedereen kapot rijdt (heeft natuurlijk met de vorm te maken).

Net online sprint gereden. Gewonnen door optimaal gebruik te maken van de nieuwe functie! 

Door goed blok werk van appollonio en van Dehaes won ik met Greipel van Kittel.

Gelukkig is er nog geen jury, week maar een klein beetje van mijn lijn af  :P

564260PCM00952.png

719035PCM00962.png

Edited by The Unforgiving Arthurious

Jarlisson Pantano wint LBL na een aanval voor dat de grote kanonnen gingen.

En net voor de transferperiode tekent hij een contractverlenging bij team Colombia. :P

Edited by Speedyben

Met mijn Belgische Lotto carriere net de Heralds Sun Tour gewonnen door een late uitval van Wellens, die niet meer te stoppen was. De nummers 2 en 3, Geniez en Matthews, ontsnapten ook nog uit het peloton, dat 3 minuten in het AK moest toegeven. VDB zat mee om ritme op te doen, maar reed vooral tegen zichzelf na een val in etappe 1, er viel niks meer uit te halen :s

Giro gewonnen.

PBL7RYA.png

Joepiejeej.

En nu ook de Vuelta!

avOn8Pi.png

Hoera!

Hoe is de tour gegaan?

Daarin ben ik tweede geworden met Uran, dus dat was niet de moeite om te tonen. :camerluca: 

En wat zijn de gendt zijn stats? :)

M3wVXyG.png

Niet super maar het is vooral door vroege vluchten dat hij tweede is geworden, aangezien ik de leiderstrui had reden er geen andere ploegen en zodoende toch een drietal keer meer dan tien minuten gepakt. ;c

Hoe is de tour gegaan?

Daarin ben ik tweede geworden met Uran, dus dat was niet de moeite om te tonen. :camerluca:

En wat zijn de gendt zijn stats? :)

M3wVXyG.png

Niet super maar het is vooral door vroege vluchten dat hij tweede is geworden, aangezien ik de leiderstrui had reden er geen andere ploegen en zodoende toch een drietal keer meer dan tien minuten gepakt. ;c

Thx leuke stats voor De Gendt vind ik :)

maar toch knap gereden hoor!

Renner naar mijn hart! :)

Okee dan is het nu aan mij :D

2hfj2w6.png

Ardennentriple en MSR met deze knaap, en een negende plek in het AK van Parijs-Nice :)

Van Avermaet daarentegen haalde tweede plek in OHN, winst in Gent-Wevelgem, derde in E3, 5e in de RVV en 4e in Roubaix en 3e in de Amstel. 

Van een voorjaar gesproken met ook nog winst in T-A met Schleck :D

Edited by Joaquin Purito Rodriguez

Okee dan is het nu aan mij :D

2hfj2w6.png

Ardennentriple en MSR met deze knaap, en een negende plek in het AK van Parijs-Nice :)

Van Avermaet daarentegen haalde tweede plek in OHN, winst in Gent-Wevelgem, derde in E3, 5e in de RVV en 4e in Roubaix en 3e in de Amstel. 

Van een voorjaar gesproken met ook nog winst in T-A met Schleck :D

Nice!

Wat is je team?