Tjebco

Ervaring | Ik heb net gereden

3,356 posts in this topic

Knappe resultaten hoor.

kon je niet dichter eindigen met 83 KL? is zijn tijdrijden niet goed misschien?

Nee dat is het probleem niet. Recuperatie wel, plus het feit dat de bonus van het trainingskamp in week 3 is uitgewerkt, waardoor Gesink naar zijn originele stat van 79 terugvalt. Dan kan je niet winnen van 84kl renners met 82 rec, tenzij je cheat of op makkelijk speelt ofzo

Trainingskamp doen is toch ook cheaten? :tired:

Vind ik niet. Het is wel een fout in eht spel dat de AI het niet doet. Maar als het in het spel zit... 

doe het overigens nooit, alleen omdat Gesink anders al helemaal een kansloze actie is

Hoe dan @bukkksazz?

Dat is de volgende koers bij mij op het progranma ;)

Ik demarreerde net voor cipressa, omdat het stilviel in het peloton (vlucht werd net gegrepen) Ze twijfelden even en ik sloeg meteen een gat. Ik moet er wel bij zeggen dat zijn vorm van de dag +5 was

Ik mijn laatste drie pogingen idd allemaal gewonnen. Soms in een kleine groep sprint, maar meestal solo. Vaak barst het open op de cipressa (en anders rijd ik gewoon hoog tempo) en dan aan de voet van de Poggio wegrijden, daarna bolletje 85 de rest doen. Als een gek de afdaling in storten en lachend over de streep komen.

Ik vind MSR de makkelijkste koers om top3 te rijden maar een van de moeilijkste om te winnen :P

Ik vind dat ook, ik heb hem,nog maar 2 keer gereden en de 1e keer was ik 7e en de 2de keer 2e :D

Dit jaar focus op Kelderman (seizoen 2), geen trainingskampen ook om jullie tevreden te stemmen. Toch al 5e in TDU, 7e in Tirreno, 2e in het Baskenland, 1e in de Amstel Gold Race, 3e in de Waalse Pijl, 12e in Luik (ok daar faalde ik) en momenteel leider in de Giro. :) Toch leuk als je bedenkt dat quintana en contador meedoen die veel betere klim stats (84 en 85 om 80) hebben dan Kelderman

Edited by Keuteberg

Dit jaar focus op Kelderman (seizoen 2), geen trainingskampen ook om jullie tevreden te stemmen. Toch al 5e in TDU, 7e in Tirreno, 2e in het Baskenland, 1e in de Amstel Gold Race, 3e in de Waalse Pijl, 12e in Luik (ok daar faalde ik) en momenteel leider in de Giro. :) Toch leuk als je bedenkt dat quintana en contador meedoen die veel betere klim stats (84 en 85 om 80) hebben dan Kelderman

Kelderman :poundit:

Hoe doet Leezer het?

geen idee, ik focus telkens op 1 renner om een beetje te wennen aan be a pro mode in pcm 2015

maar volgend seizoen de focus leggen op Tom Leezer dus?

Hoe doet Leezer het?

geen idee, ik focus telkens op 1 renner om een beetje te wennen aan be a pro mode in pcm 2015

maar volgend seizoen de focus leggen op Tom Leezer dus? Jij was toch al eens een gruwelijk talent in PCM?

Hoe doet Leezer het?

maar volgend seizoen de focus leggen op Tom Leezer dus? Jij was toch al eens een gruwelijk talent in PCM?

Ruben Lampe beste heuveltalent hoor

Trainingskamp doen is toch ook cheaten? :tired:

Vind ik niet. Het is wel een fout in eht spel dat de AI het niet doet. Maar als het in het spel zit...

doe het overigens nooit, alleen omdat Gesink anders al helemaal een kansloze actie is Was het toch geen onrealistische aanpassing vriend als je begrijpt wat ik bedoel.