Tjebco

Ervaring | Rate my team

2,123 posts in this topic

Idd, zoals Matt zegt, zeker speelbaar deze teams!

Laatste wel mijn voorkeur. :D

Intxausti en Insausti > Nice.

zou mijn ploeg de moeite waard zijn om een carriere op het forum te beginnen?

Persoonlijk vind ik het teveel nationaliteiten hebben. Maar als jij denkt dat jij het gewoon vol kunt houden om te posten en te blijven spelen voor een paar seizoenen dan kan het altijd de moeite waard zijn. Ligt meer aan jou dan aan ons he ;)

ja dat weet ik wel, maar als mijn potentiële lezers mijn ploeg stom vinden denk ik niet dat ze erg geïnteresseerd zullen zijn

Dit is mijn custom teampje, KLM. 

Geplaatste Afbeelding

Het is een team met redelijk talentvolle renners(sommige regen, en sommige bestaand), die echter nog niet zoveel potten kunnen breken.
Op termijn moet dit lukken, en het doel is om in enkele jaren te promoveren naar PCT, onder leiding van Wippert, Bovenhuis en Bol, en later wellicht regens Bosch en Van de Hoek, die redelijk wat potentie hebben. 

Ja, het is inderdaad pittig. Maar voordeel is dat je met dit team makkelijk voldoening behaalt. Een KoM trui pakken in een 2.2 race is al reden voor een feestje  :)

Leuk team. Er zitten inderdaad een paar jongens bij die niet helemaal passen, maar verder een prima team. Promotie naar de WT moet in principe mogelijk zijn, in ieder geval het 2e jaar. Het team kan op de meeste fronten wel redelijk meedoen, alleen is er geen steun voor Hammond op de kasseien. Galimzyanov gaat je behoorlijk wat .1 ritzeges opleveren. En met dat budget heb je genoeg ruimte voor nieuwe aankopen  :)