Tjebco

Ervaring | Rate my team

2,117 posts in this topic

Deel1-A1CyclingTeam_zps2ba146a2.png

Na een zeer succesvol seizoen net niet gepromoveerd. Wel een knappe 4e plaats met Denifl behaald in de Vuelta. Nu met dit team op naar promotie. 

Overigens de naam is veranderd van Tirol Cycling Team naar A1 Racing Team nog steeds oostenrijks en met ongeveer dezelfde ambitie.

Alleen ben de motivatie een beetje kwijt. Als iemand geintresseerd is om verder te spelen dan zal ik de savegame even uploaden :)!

Edited by Sander98

heel mooi team hoor.

4e met Denifl in de Vuelta?

Ja, was in absolute topvorm en kon in de overgangsetappes veel tijd pakken. Verder was de concurrentie ook niet bepaald aanwezig

Heb net een carriere gestart op pcm 2014! Heb Talansky, Kelderman, Kwiatkowski en Sagan als kopmannen! (Wel vind ik de stats veel te hoog zijn! Ook zijn de renners veel te duur)

Heb nog Dumoulin en Hofland en nog veel Nederlanders! Ik probeer morgen mijn hele team te postten, dat zal ik dan proberen!

dat klinkt alweer als een overpowered team hoor. Talansky, Kelderman, Kwiatkowski, Sagan, Dumoulin en Hofland. dat is er zwaar over. Sagan en Kwiatkowski in 1 ploeg vind ik op zich al geen bijster goed idee. 

En dan nog is Dumoulin.. Na een half jaar heb je het toch al gehad met die ploeg.. En veel transfers kan je niet doen want veel versterking is er niet meer beschikbaar

IAm jaar twee. Gepromoveerd door oa in Milaan SanRemo 2e te worden (achter Martin. Ik reed met Chava continu op kop om er voor te zorgen dat we voorin bleven). Vlaanderen winnen en een heel wat ere plaatsen. Twee etappes in de tour.

PCM0015_zpsddcb9d37.png