Tjebco

Ervaring | Rate my team

2,123 posts in this topic

Geplaatste Afbeelding

Ben jij benieuwd wat je forumgenoten van jouw team vinden? Post je team overzicht hier en er zal een mening gegeven worden!

Tjebco @PCM Focus

Geplaatste Afbeelding

Deze screen vind ik hier plots terug. PCM 09, eigen gemaakte ploeg begin van het vierde seizoen als ik mij niet vergis. Ik heb iets te veel buitenlanders, maar mijn ploeg was van oorsprong Deens-Noors met enkele Zweden en vanaf het tweede seizoen ook Slovenen, Wit-Russen, Russen en Oekraïners die nergens een contract kregen.

Geen überploeg, maar wel een ploeg die in elke discipline mits wat geluk een grote wedstrijd kon winnen doordat er enkele subtoppers in mijn ploeg zaten. Guldhammer heeft de Ronde van Vlaanderen gewonnen, Bozic enkele ritten in grote rondes, Breschel Gent-Wevelgem, Pedersen was mijn zegekoning in de kleinere wedstrijden, Valjavec top 5 in de Vuelta, Sorensen (ja, ik heb geen zin om die o/eu/... te typen) heeft Fuglsang Parijs-Nice doen winnen, Kessiakoff was de belangrijkste klimknecht, Trofimov was allrounknecht en kopman in zwaardere sprintritten en de andere renners waren bijna overal knecht.

Leuk team, enige wat echt mist is dan één echte topper in één discipline. Nu heb je zoals je zegt overal net de subtop. Ook had het misschien iets breder kunnen zijn qua kasseiknechten

Leuk team idd, ben wel benieuwd wat je daarmee kan presteren.

Hesjedal spreekt vgm gewoon engels, maar leuk team! Carriere of verhaal zou wel leuk zijn

Officiële landstaal in Canada is Engels én Frans, omdat het door de Fransen is gekoloniseerd.

Hesjedal spreekt vgm gewoon engels, maar leuk team! Carriere of verhaal zou wel leuk zijn

Officiële landstaal in Canada is Engels én Frans, omdat het door de Fransen is gekoloniseerd.

Hij is wel geboren in het Engelstalige deel, maar ga er voor het gemak van uit dat hij ook Frans spreekt

Dat weten de meesten wel. Zou jij bijvoorbeeld een Vlaming in die ploeg steken? Waarom dan wel Hesjedal?

Dat weten de meesten wel. Zou jij bijvoorbeeld een Vlaming in die ploeg steken? Waarom dan wel Hesjedal?

Heb net trouwens gezien dat Baugnies ook Vlaming is, maar ik heb Hesjedal gekozen omdat ik hem goed voor het klassement gebruiken kan.

Abakoumov is van origine dan ook een Oekraïner.

Ik heb nog eens naar je team zitten kijken, en ik zie geen enkel gescout talentje. Ik persoonlijk vind het altijd erg mooi om te zien hoe die uitgroeien tot (soms) grote toppers. Dat is dus wel een minpuntje aan je ploeg

Ik heb nog eens naar je team zitten kijken, en ik zie geen enkel gescout talentje. Ik persoonlijk vind het altijd erg mooi om te zien hoe die uitgroeien tot (soms) grote toppers. Dat is dus wel een minpuntje aan je ploeg

Ik had een verhaal in de planning waarbij ik er een jong talent in gooi, het verhaal zal dan uit zijn perspectief geschreven zijn