Mathias

Carrièrekroeg

1,210 posts in this topic

Wow thanks voor de snelle reactie, ik vat hem nu helemaal! Heb jij ook dat je tijdens het spelen het speel vaak stil zet om je acties te regelen en eigenlijk in het begin van de race vaak de snelheid op x8 hebt staan? Of speel jij de hele rit altijd x1?

x1 tot de vluchters wegzijn. 

x4 grootste deel van de rit

Met uitzondering van beklimmingen en kasseienstroken, die gaan weer op x1

De laatste 20 km gaan ook op x1

En als ik water haal op x2

Ja vergelijkbaar met wat Dahls zegt. Hangt inderdaad volledig van de rit af. Ik heb m'n hand dichtbij de + en - knoppen van m'n keypad, waarmee je de snelheid ook kan aanpassen. Zo switch ik heel makkelijk tussen x8 en x1. Uiteraard ga ik geen acties ondernemen terwijl de boel op x8 draait. Dat is niet te doen, maar als je tijd aan het overbruggen bent dan kan je net zo goed doorspoelen. Wat Dahls ook zegt, bidons halen op x2.. dat ervaar ik ook zo. Als je op x8 bidons gaat halen bestaat de kans dat je veel te lang kwijt bent. Kleinigheidje ;) 

Top, en hoe werkt die overneem knop naast het kort overnemen? Die zou volgens mij iemand aan kop moeten zetten voor een langere periode maar hoe werkt dat precies, want bij mij doen ze dat niet? Of ik heb de krachtmeter niet goed staan.. Ik vind het namelijk heel moeilijk om een koers te controleren en tegelijkertijd mijn kopman voorin te houden en niet te veel krachten te laten verspelen..

Zijn alle afbeeldingen die ik op Photobucket heb gezet (alles) pas weer hier zichtbaar als ik 400 euro per jaar ga lappen ;c;c

Kwam ik achter door mijn sign, maar mijn carrière (en awards en alles) zijn hier dus ook niet meer te vinden..

7 uur geleden zei Rubennn:

Zijn alle afbeeldingen die ik op Photobucket heb gezet (alles) pas weer hier zichtbaar als ik 400 euro per jaar ga lappen ;c;c

Kwam ik achter door mijn sign, maar mijn carrière (en awards en alles) zijn hier dus ook niet meer te vinden..

Ook bij mij alles weg tot ik betaal, maar da tgaat mooi niet gebeuren. Gelukkig heb ik alles wel nog op mijn harde schijf staan, maar om alles terug ergens anders up te loaden zal er wel tijd in kruipen. Gelukkig zijne r nog genoeg alternatieven voor photobucket. 

29 minuten geleden zei Jowinho:

Ook bij mij alles weg tot ik betaal, maar da tgaat mooi niet gebeuren. Gelukkig heb ik alles wel nog op mijn harde schijf staan, maar om alles terug ergens anders up te loaden zal er wel tijd in kruipen. Gelukkig zijne r nog genoeg alternatieven voor photobucket. 

Ik gebruik altijd Imgur. Werkt fijn en is gratis. Plus geen kwaliteitsverlies ;).

Kan iemand een overzichtje maken hoe de carriere modus tov vorm werkt?

Ik zie nu allemaal termen als strafpunten etc. teveel voor een leek zoals ik

Heb helaas zelf PCM17 nog niet kunnen spelen, dus weet niet echt deze vernieuwing toe te lichten. @Tijn wellicht? Die heeft wel al spelervaring!

@ Alle carrièremakers n.a.v. het Photobucket-debacle

Mochten jullie overwegen moeite te doen om je afbeeldingen weer goed te krijgen, via www.postimg.org kan je ook uploaden via URL. (ongetwijfeld ook via andere aanbieders) Stel je hebt de originele afbeeldingen niet meer beschikbaar op je computer.

Zojuist even getest, maar de URL van de 'geblokkeerde' afbeeldingen werkt nog altijd wel.

Op 17-7-2017 om 11:13 zei Zeus:

Klopt het dat de combi Giro-Tour niet meer mogelijk is?

Het is wel mogelijk, maar voor velen niet geschikt. m.a.w. Quintana

Tenzij je de Giro op 80% doet. Dan kan je teleurstellen in de Tour op 100% maar dan ben je natuurlijk topfavoriet in de Vuelta, want waarom zou je aanvallen als je toch pas op je best bent in week 8?

Als ik humor wil zien ga ik wel naar de kroeg.

Maar ff serieus, carrière-mensen, hoe zit het met die trainingsschema's? Stel je wil pieken in de Tour, en het liefst in de laatste week. Dan train je (ver) voor de Tour al op moeilijk zodat de groene lijn stijgende is, en dan..? Moet je net voor en/of tijdens een grote ronde training op pauze zetten (want hoe kan je dan trainen als je koerst?) of moet je de training gewoon op moeilijk blijven houden (want anders stijgt de groene lijn niet verder, als je dat niet doet..)? 

En hoe kan het dat als je een trainingsschema maakt je nog niets van vermoeidheid (rode lijn) ziet, maar gedurende seizoen ineens wél (maakt die rode lijn ineens enorme sprongen, terwijl je niet eens zo veel koerst?

8 uur geleden zei Zeus:

Als ik humor wil zien ga ik wel naar de kroeg.

Maar ff serieus, carrière-mensen, hoe zit het met die trainingsschema's? Stel je wil pieken in de Tour, en het liefst in de laatste week. Dan train je (ver) voor de Tour al op moeilijk zodat de groene lijn stijgende is, en dan..? Moet je net voor en/of tijdens een grote ronde training op pauze zetten (want hoe kan je dan trainen als je koerst?) of moet je de training gewoon op moeilijk blijven houden (want anders stijgt de groene lijn niet verder, als je dat niet doet..)? 

En hoe kan het dat als je een trainingsschema maakt je nog niets van vermoeidheid (rode lijn) ziet, maar gedurende seizoen ineens wél (maakt die rode lijn ineens enorme sprongen, terwijl je niet eens zo veel koerst?

Sorry man, verkeerde inschatting van je vraag gemaakt.

Helaas heb ik zelf nog geen PCM17 gespeeld dus kan ik er geen goed antwoord op geven. Als het 1 op 1 vergelijkbaar is met Pro Cyclist uit eerdere edities dan is het belangrijker om zo kort mogelijk voor de start van de ronde vrijaf te nemen zodat je frisheid in orde is. Daar is doortrainen niet van invloed als je in een koers zit.

En wat vermoeidheid betreft, dat doet me denken aan bij PCM15, als ik schema's maak zie ik nauwelijks vermoeidheid erin terug. Maar wanneer ik een tijdje aan het rijden ben zie ik in diezelfde schema's ineens grote vermoeidheid in het najaar. Vermoed dat ze er dezelfde 'naberekening' op na houden.

Yo, ik heb het al in m'n eigen carrière topic gevraagd, maar ik wil het echt graag even snel weten. Ik ben een template voor m'n verslagen aan het maken in photoshop CS6, en voor het grootste deel gaat dat een stuk beter dan verwacht. Ik loop alleen nogal vast bij het maken van een template voor het deel waar ik de uitslag van de rit in wil zetten. Wat is de handigste manier om uitslagen in een vast format in photoshop te krijgen? hoeft er niet per se fancy uit te zien qua opmaak, maar wel zodat het in ieder geval consistent hetzelfde is. Ideaal zou zijn als ik het gewoon kon kopiëren vanuit de exportfile van de uitslag. Of de tabel eerst in een ander programma in een vaste opmaak en grootte zetten, en hem dan als afbeelding kunnen exporteren en in de template plaatsen. Zoek heel het internet af maar zie geen chille manier.

Edited by Fischer

Kan ik je helaas niet bij helpen. Ik tik bij elke rit (in steekwoorden) de uitslag over en typ dat ik photoshop in de template.

7 uur geleden zei tinyriconen:

Kan ik je helaas niet bij helpen. Ik tik bij elke rit (in steekwoorden) de uitslag over en typ dat ik photoshop in de template.

Heb je daar nog tips over? Heb nu gewoon 6 lichtgrijze balken met 5 witte balken er tussen en dan gewoon 11 tekstvakken daarin geplaatst.

Edited by Fischer