DemoN

[Voetbal] Europa League

6,373 posts in this topic

Donderdag met bus naar brussel voor lokeren - pilzen. Veel te groot stadion ma kom :)

Had na westel gekomen, klein, gezellig en de juiste eisen voor Europees voetbal :)

Donderdag met bus naar brussel voor lokeren - pilzen. Veel te groot stadion ma kom :)

Had na westel gekomen, klein, gezellig en de juiste eisen voor Europees voetbal :)

Hadden eerst een akkoord met westerlo om daar te spelen. Maar waarschijnlijk voor de heizel gekozen omdat het een pak dichter is om mensen mee te krijgen als supporters :P 16000 van de bekerfinale zullen we belange niet halen :mellow:

Lokeren had gewoon speciale acties moeten opzetten. Dan krijg je dat heus wel voor een groot deel gevuld. Sure, veel successupporters, but who cares? Het kan maar een eerste leuke ervaring zijn met Lokeren zou ik zo zeggen. Wie weet hadden ze er wel een paar nieuwe echte fans aan overgehouden.

En schandalige prijzen. 25/30/40/50 euro en week later in tsjechie maar 10 euro voor een ticket. Van die bekerfinale hebben we ook zo goed als geen extra supporters die elke thuismatch komen kijken gewonnen.

KV Mechelen, die sowieso al een veel groter supporterslegioen hebben, hebben wel speciale acties opgezet en zogenaamde successupporters meegenomen naar de bekerfinale. Wel, er zijn er een pak die sindsdien ook een abonnement hebben op KV Mechelen.

ik ben nog aan het twijfelen om naar brussel te gaan, gaat weinig sfeer zijn in dat zo goed als lege stadion ik denk ook dat ze voor brussel kozen met het oog op een interessantere naam stel dat ze liverpool of inter milaan hadden geloot dan hadden ze financieel een heel goeie zaak kunnen doen in brussel maarja

Deze week om mijn ticket en bus geweest en blijkbaar nog niet zo erg veel tickets verkocht. Supportersclub waarmee ik naar de bekerfinale ging hadden toen zes volle bussen. Voorlopig voor donderdag 100 man. Bij grote tegenstander (liverpool, marseille bv) zou ik sowiezo mee op verplaatsing gaan, maar toch maar niet naar tsjechie. Stadion van 12500 plaatsen en toch niet zo'n bekende club.

KV Mechelen, die sowieso al een veel groter supporterslegioen hebben, hebben wel speciale acties opgezet en zogenaamde successupporters meegenomen naar de bekerfinale. Wel, er zijn er een pak die sindsdien ook een abonnement hebben op KV Mechelen.

Dat komt gewoon door de schitterende sfeer op KV. Als je daar eenmaal tussenstaat dan wil je dat gewoon meer doen. Dat is niet iets wat een ploeg als Lokeren op 1-2-3 kan creëren door wat acties te houden voor een match tegen Viktoria Pilzen..

Dat komt gewoon door de schitterende sfeer op KV. Als je daar eenmaal tussenstaat dan wil je dat gewoon meer doen. Dat is niet iets wat een ploeg als Lokeren op 1-2-3 kan creëren door wat acties te houden voor een match tegen Viktoria Pilzen..

Natuurlijk niet. Je kan wél moeite doen om meer volk te krijgen he. Onder de 16 gratis binnen, indien je komt met je ouders of familieleden. Groepskorting indien je met meer dan 10 man komt. Gratis vlaggen uitdelen, publieksopwarmers inhuren, gratis schmink, ...

Lokerenvillage en de afterparty in lokeren na de bekerfinale waren echt schitterend qua sfeer en volk, bekende dj's enzo, maar na de eerste prijs toch geen stijging van supporters bij thuiswedstrijden. :unsure:

Deze week om mijn ticket en bus geweest en blijkbaar nog niet zo erg veel tickets verkocht. Supportersclub waarmee ik naar de bekerfinale ging hadden toen zes volle bussen. Voorlopig voor donderdag 100 man.

Bij grote tegenstander (liverpool, marseille bv) zou ik sowiezo mee op verplaatsing gaan, maar toch maar niet naar tsjechie. Stadion van 12500 plaatsen en toch niet zo'n bekende club.

Tsjechië is toch een geweldige verplaatsing? Lijkt me leuker dan naar Marseille of fucking GB...

Deze week om mijn ticket en bus geweest en blijkbaar nog niet zo erg veel tickets verkocht. Supportersclub waarmee ik naar de bekerfinale ging hadden toen zes volle bussen. Voorlopig voor donderdag 100 man.

Bij grote tegenstander (liverpool, marseille bv) zou ik sowiezo mee op verplaatsing gaan, maar toch maar niet naar tsjechie. Stadion van 12500 plaatsen en toch niet zo'n bekende club.

Tsjechië is toch een geweldige verplaatsing? Lijkt me leuker dan naar Marseille of fucking GB...

Als ik er heen wil moet ik ofwel met supportersbus (maar dan zie je alleen de match) of met vliegtuig (maar dan ben je snel 400-500 euro kwijt als je iets van de streek wilt zien)

Ja, dat is wel minder :igreen: maar moest ik ooit een Europese verplaatsing doen, dan toch liefst in 't Oostblok ergens. Goedkoop (buiten de vlucht), schoone streek en schoon volk, ideaal dus.

Ja, dat is wel minder :igreen: maar moest ik ooit een Europese verplaatsing doen, dan toch liefst in 't Oostblok ergens. Goedkoop (buiten de vlucht), schoone streek en schoon volk, ideaal dus.

Dat valt tegen.

Genk net gelijk gemaakt

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...