Verhulst

[PCM 2012|MOE_1] Vacansoleil // blz 358: Ronde van Zwitserland: Rit 2

980 posts in this topic

blz1.png

________________________________________________________________________________________

Dit verhaal wordt een magazine over Vacansoleil in het jaar 2011. De eerste +- 80 delen zijn afwisselend geschreven met Jeroen Vereijken. Natuurlijk ga ik hier en daar enkele aanpassingen doen om het verhaal nog beter te maken. Daarna zal ik normaal verder gaan met PCM 12 met hetzelfde team (misschien met enkele wijzigingen), maar dan wel opboksen tegen nieuwe teams (hopelijk stoort dit dan wel niet...). Veel leesplezier!

207t8hu.png123wmj8.png

35cgahh.png2qlv4t5.pngwhd4bo.jpg2lctpxk.png2hfqvjb.pngpah9.pngwm82.png2lu2nf9.png16gwgwh.png1z178g3.png13_nov_tekst_3.png28a16ok.png28mno2.png11kxzcl.png

e9amfa.png29kxcw6.png13_nov_design_3.png2pt9khv.png309r1ah.png1zjh3o.png

53ty14.png25ztr4h.png

Edited by Verhulst

Ik kan me dit verhaal nog wel herinneren van vroeger. Het behoorde toendertijd zonder enige twijfel tot de topverhalen :) Jeroen is Klaasschaaf toch? Komt die hier ook nog wel eens?

Ik kan me dit verhaal nog wel herinneren van vroeger. Het behoorde toendertijd zonder enige twijfel tot de topverhalen :) Jeroen is Klaasschaaf toch? Komt die hier ook nog wel eens?

Inderdaad, hij ging hier door het leven als klaasschaaf, maar ik hoor hem momenteel niet meer (ik denk dus dat hij hier niet mer komt). Heb hem wel een mailtje gestuurd om de draad terug op te pikken, en heb ook iemand anders een mailtje gestuurd om eventueel samen met mij door te gaan, maar vooralsnog geen reactie. Als dit zo blijft ga ik echter alleen door gaan. Verwacht wel geen hoog posttempo!

Klaasschaaf zit hier nog hoor. Hij zit bij het voorbeschouwingenteam volgens mij.

Klaasschaaf zit hier zeker nog ja. 

De opening zegt me wel iets, maar de rest kan ik me niet herinneren. Volgen dus.

Ik verwacht dat binnenkort iemand een zéér langlopende carrière/verhaal met Vacansoleil gaat openen. Dat is immers ook gebeurd bij al je andere verhalen :P Je hebt een verhaal gehad met Androni, waarna Skyver er ook een zeer succesvol verhaal mee had en je hebt een verhaal met Française des Jeux gehad waar ik nu een langlopende carrière mee heb :P

Ik verwacht dat binnenkort iemand een zéér langlopende carrière/verhaal met Vacansoleil gaat openen. Dat is immers ook gebeurd bij al je andere verhalen :P Je hebt een verhaal gehad met Androni, waarna Skyver er ook een zeer succesvol verhaal mee had en je hebt een verhaal met Française des Jeux gehad waar ik nu een langlopende carrière mee heb :P

Ik hoop er een langlopende carrière van te maken alleszinds... Ga klaasschaaf ook hier eens contacteren ;-)

Mag dit verhaal dan verplaatst worden naar pcm verhalen? Danku!

Iedereen begint bij het Schrijversinstituut en na een week tot twee weken wordt je wel verplaatst :) En aangezien jij een bekende schrijver bent zal het wel snel gebeuren vermoed ik zo ;) Het zou echter oneerlijk zijn als we jou na drie/vier dagen en een ander er tien tot veertien zou blijven staan terwijl diegene misschien ook wel heel goed schrijft.

Mooi stukje weer :) Dat gedicht vind ik ook erg leuk bedacht en diepzinnig, al snap ik niet waarom die opbouw zo is gedaan, maar dat zal wel een beroemd gedichtschema zijn of niet? :P

Zoals Jimski zegt wordt er eerst minstens een week verwacht en dan zal je naar de PCM-verhalen gaan ja. Zo krijg je niet dat het board overbevolkt raakt met inactieve verhalen van mensen die dachten het wel even te doen, al zie ik jou daar niet voor aan met je reputatie. 

Dus nog even geduld

@JuanJosé en Jimski: oké ;). Heb al 80 delen klaar staan dus geen paniek :P

Het gedicht is geschreven door Niels Heselmans die hier vroeger ook actief was... 

Het gedicht is geschreven door Niels Heselmans die hier vroeger ook actief was... 

Zegt me eerlijkgezegd niets. Hoe heette hij vroeger op het forum?

En wat is eigenlijk het dichtschema of is dat er niet?

Zegt me eerlijkgezegd niets. Hoe heette hij vroeger op het forum?

En wat is eigenlijk het dichtschema of is dat er niet?

Dat weet ik niet hoor :D Zijn nickname was nNENK en hij had een verhaal met een zelfverzonnen equipe in rood-gele truitjes, meer weet ik niet :P  :D