Skyver

[TV-Series] Skyver

3,654 posts in this topic

Woensdag 13 februari 2013

24 S06E14

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

24 S06E15

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

The Lying Game S02E06 Catch Her in the Lie

Consequent zijn ftw! 24 bereikt nu wel een cruciaal punt met het gevangen nemen van Gredenko (één van de twee terroristen) en de president die uit z'n coma ontwaakt (terwijl de vice-president net een kernaanval wou laten lanceren). Jack komt ook te weten dat Audrey overleden is (waarschijnlijk vermoord) en Nadia wordt ondertussen verdacht van binnenuit te werken via CTU (wat achteraf niet blijkt). 

Rustig dagje dus al bij al. Morgen iets drukker met Arrow, The Americans en twee afleveringen van 24. En dan om 21 u Stuttgart - Genk.

FORZA RACING!

HIMYM was idd één van de minste uit dit seizoen... Echt zwakjes. 

Donderdag 14 januari 2013

24 S06E16

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

24 S06E17

The Americans S01E03 Gregory

Arrow S01E14 The Odyssey

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Aflevering 16 in seizoen 6 van 24 was één van de bruutste in de gehele reeks mijn inziens. Die machtsspelletjes tussen Fayed en Gredenko + machtspelletjes tussen de vice-president (Daniels dacht ik) en Wayne Palmer, magnifiek. In aflevering 17 pakken ze dan eindelijk de twee resterende nucleaire bommen en zijn Fayed en Gredenko dood. Jack krijgt echter een telefoontje van Zheng (de gast die hem 2 jaar heeft laten martelen in China) die zijn voormalige vriendin Audrey Raines heeft. En zo start een nieuw deel in het seizoen.

The Americans was van degelijk niveau, de eerste keer dat ik keek hoelang het nog was waren ze al 36 minuten onderweg dus dat wil toch wat zeggen. 

En wat te zeggen van Arrow? Fantastische aflevering die geheel in het teken stond van Olivers leven op het eiland. Eindelijk kregen we langere flashbackmomenten te zien, iets waar ik al een tijd aan het wachten op was.

Oja, Stuttgart - KRC Genk 1-1

FORZA RACING! :notworthy:

Vrijdag 15 januari 2013

24 S06E18

Zero Hour S01E01 Strike

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Anger Management S02E06 Charlie and Deception Therapy

Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

De nieuwe ontwikkelingen in 24 spreken mij absoluut niet aan. Hopelijk kan Daniels (die terug waarnemend president is) wat olie op het vuur gooien.

Verder was Zero Hour een grote teleurstelling en daar is één reden voor: het hoofdpersonage. Die man kan absoluut geen verhaal overbrengen, het is tenenkrommend om hem bezig te zien. Dit terwijl de thematiek (complot/geheimen binnen de katholieke kerk + nazi's) zoveel mogelijkheden biedt. Ik moet het nog zien of ik de tweede aflevering een kans geef. De kijkcijfers waren alleszins niet bijster hoog in de VS.

En ook Anger Management heeft z'n dieptepunt bereikt. Normaal gezien verzacht 1600 Penn nog wat de pijn maar deze keer was er geen episode voor god weet wat welke reden. Enorme baaldag op series-gebied dus.

Zaterdag 16 februari 2013

Touch S02E03 Enemy of my Enemy

Banshee S01E06 Wicks

Eerst en vooral: GEEN SPARTACUS! :( Volgende week wel één en dat een dag na m'n verjaardag, lekker bekomen van een kater.

Touch is enorm gegroeid in zijn tweede seizoen en flirt met de vier en halve ster. Quote van de aflevering: Kiefer Sutherland die "I don't like guns that much" zegt op de vraag of hij met wapens overweg kan gaan.

En Banshee, ik ga er geen woorden aan vuilmaken. Ongelooflijk. 50 minuten genieten.

Morgen ga ik waarschijnlijk ipv vier afleveringen, zes afleveringen kijken van 24 zodat seizoen 6 is afgerond en ik wat meer speling heb tijdens de week. Laat ook vooral niet na om te reageren! :D

Ken al die series geen eens :P

dus kan helaas moeilijk meepraten, ga Avatar: The Legend of Aang doen ofzo :D

Zondag 17 februari 2013 aka mini-24-marathon

Power Rangers Megaforce S20E03 Going Viral 

24 S06E19

24 S06E20

Een traag op gang komende aflevering die tot bloei komt wanneer Jack informatie probeert los te krijgen uit de verloren gewaande Audrey. Ook de guestappearance van James Heller (de vader van Audrey) is aangenaam om te zien

24 S06E21

Zoals ieder seizoen wordt CTU aangevallen, deze keer door de Chinezen. Hét moment van de aflevering is hoe Milo koelbloedig wordt doodgeschoten, iets wat je niet direct verwachtte. Plots komen ook de neef en de vader van Jack terug in beeld. Toch een rare kwinkslag maar hey, het is 24. Daar kan je alles in verwachten.

24 S06E22

Josh, de neef van Jack wordt gered. De Chinees Zheng kan ontsnappen. De Russische president wil nog steeds doorgaan met een aanval op een Amerikaanse militaire basis op Russisch grondgebied, zolang de Amerikanen het toestelletje niet vinden waarop belangrijke informatie staat rond de Russische defensiemechanismen. En wie heeft dit toestel in handen? Jawel, Philip Bauer. Wat ik mis op het einde van dit seizoen is spanning, je voelt geen échte dreiging meer. Jeuj, een aanval op Russisch grondgebied, tja. 

24 S06E23

De overdracht tussen CTU en Philip Bauer loopt natuurlijk niet zoals gepland. Zo krijgt Philip het apparaat en zijn kleinzoon Josh in het bezit. De seizoensfinale zal zich waarschijnlijk afspelen op een boorplatform waar Philip zich schuil houdt. En aja, Chloë viel ook flauw.

24 S06E24

Explosief eerste deel, ijzersterk acteerwerk in het tweede deel. Net geen vijf sterren door het missen van het groter geheel.

24 Season 6 Overview

24 S06E01

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.png

24 S01E02

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pnghalvester_zps2bf849ed.png

24 S01E03

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.png

24 S06E04

24 S06E05

24 S06E06

24 S06E07

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pnghalvester_zps2bf849ed.png

24 S06E08

24 S06E09

24 S06E11

24 S06E12

24 S06E13

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pnghalvester_zps2bf849ed.png

24 S06E14

24 S06E15

24 S06E16

24 S06E17

24 S06E18

star_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pngstar_zps46c3332c.pnghalvester_zps2bf849ed.png

24 S06E19

24 S06E20

24 S06E21

24 S06E22

24 S06E23

24 S06E24

Final score: 3,9/5

Blijkbaar episode 10 vergeten te quoteren maar gezien de totale score dicht aanleunt bij een vier (wat ik de meeste episodes heb gegeven), maakt dat niet bijster veel uit. 3,9 lijkt mij een volkomen normaal cijfer voor een seizoen dat opmerkelijk minder was dan de vorige seizoenen. Hopelijk krikt seizoen 7 het niveau terug op. :)

Edited by Skyver

Hoop toch dat dat uit 5 is!

Uiteraard, was even een typfout. :D

Check ook de openingspost, heb alles netjes gesorteerd, sinds ik het sterrensysteem gebruik!

Weekoverzicht:

18/feb 24 (1) + The Walking Dead + Ripper Street + Motive 4h  
19/feb How I Met Your Mother + Deception + The Following + Black Mirror 4h 
20/feb The Lying Game + 24 (3) + Cult 4h
21/feb 24 (3) + Arrow + The Americans 4h 
22/feb Wie is de mol? + 24 (3) + Anger Management + Zero Hour + 1600 Penn 5h 
23/feb Touch + Spartacus + Banshee 3h 
24/feb 24 (3) + Power Rangers 2h 

Een week waarin het moeilijk zal zijn om mij aan deze planning te houden want woensdag ga ik uit, donderdag waarschijnlijk ook, vrijdag is het m'n verjaardag en zaterdag is er de Omloop Het Nieuwsblad. Plus ik moet natuurlijk naar de lessen gaan. We zien wel hoever we raken. Slechts één nieuwe première deze week en dat is Cult met deze mooie jongen in één van de hoofdrollen :notworthy:

Geplaatste Afbeelding

Awesome, was ook een van de beste in Prison Break, alhield ik dat maar 2 seizoenen vol.

Knepper is écht een baas en is één van de meest geschikte acteurs om een psychopaat te spelen. Ongehoord.

Maandag 18 februari 2013

24 S07E01

Tony Almeida is back in the game! :notworthy: Huh, die was toch dood hoor ik jullie nu zeggen? Blijkbaar niet. Dit wordt een seizoen van om te smullen als de verhaallijn Jack vs. Tony wordt aangehouden.

The Walking Dead S03E10 Home

Relatief saaie aflevering, tot minuut 32/33 denk ik. Dan barst de hel letterlijk en figuurlijk los wanneer The Governor de gevangenis aanvalt en een bus Walkers de gevangenis instuurt. Zo raakt Rick afgezonderd van de rest van de groep en zal hij moeten trachten te overleven met Daryl en Merle die zijn teruggekeerd. 

Ripper Street S01E07 A Man of My Company

Dit blijft één van de verrassingen van het moment voor mij. Die "Western" scène, geniaal.

Motive S01 E03 Pushover

Vorige week was ik geboeid, deze keer een stuk minder. Kwam waarschijnlijk door het ongeloofwaardig overbrengen van de dader in deze aflevering.

The Walking Dead was degelijk voor mij.

Ook tof dat Merle en Daryl eens wat meer aandacht kregen. Mr het einde was dan weer zo lekker dramatisch... Weer een week wachten...

Seizoen 7 van 24 vind ik dus al beter , toch tot aan aflevering 10 vanaf dan gaat het wat bergaf. Persoonlijk  vind ik  het nog in leven zijn van Tony is wel echt ronduit belachelijk

Tof dat je zoveel series volgt. Ik volg zelf nu Suits, Banshee, The Following, The Americans en The Walking Dead. Banshee ben ik ook verslingerd aan geraakt. Mocht iemand meer op de hoogte worden gehouden van films en series, check www.filmabides.nl. Ik doe nu zelf de recaps van The Following en The Americans, maar heb ook de pilots gedaan van Motive, Seed, Belle's, Mr Selfridge, Transporter, Legit en Cracked. Ik ben tv en filmrecensent, dus redactie. Skyver, Utopia en The Blue Rose zijn ook in hun eerste seizoen

Dinsdag 19 februari 2013

How I Met Your Mother S09E17 The Ashtray

Beter dan vorige week, vooral de terugkerende flashback naar de kunsttentoonstelling en de verschillende variaties was leuk. 

Black Mirror S02E02 White Bear

Het ene WTF moment na het andere. Deze keer kwam de kritiek terecht op de hoofden van het public journalism.

The Following S01E05 The Siege

Beetje jammer dat ze nu al de jongen vinden, of althans de plaats waar hij werd gehouden. Voor de rest niet zoveel bijzonders, wel een heel spannende cliffhanger. Purefoy blijft zijn rol als psychopaat geniaal neerzetten.

Deception S01E07 Tell Me

Boeide mij niet zoveel. Krijg wel steeds meer en meer sympathie voor Edward.

The Walking Dead was degelijk voor mij.

Ook tof dat Merle en Daryl eens wat meer aandacht kregen. Mr het einde was dan weer zo lekker dramatisch... Weer een week wachten...

Dat plotselinge moment wanneer die gast met z'n snor doodleuk in z'n hoofd werd geschoten was schitterend, vooral omdat je het niet verwachtte. :D Nog 7 afleveringen te gaan!

Seizoen 7 van 24 vind ik dus al beter , toch tot aan aflevering 10 vanaf dan gaat het wat bergaf. Persoonlijk  vind ik  het nog in leven zijn van Tony is wel echt ronduit belachelijk

Ja, het is wel belachelijk maar de makers hebben er goed aan gedaan om hem terug te brengen, was toch één van de pijlers van de serie.

Tof dat je zoveel series volgt. Ik volg zelf nu Suits, Banshee, The Following, The Americans en The Walking Dead. Banshee ben ik ook verslingerd aan geraakt. Mocht iemand meer op de hoogte worden gehouden van films en series, check www.filmabides.nl. Ik doe nu zelf de recaps van The Following en The Americans, maar heb ook de pilots gedaan van Motive, Seed, Belle's, Mr Selfridge, Transporter, Legit en Cracked. Ik ben tv en filmrecensent, dus redactie. Skyver, Utopia en The Blue Rose zijn ook in hun eerste seizoen

Wow, waar kom jij plotseling vandaan. :D Goed om te zien dat ik niet de enige ben die nieuwe series als Banshee, The Americans en The Following als top bestempeld. Zal zeker even je site checken. Nu eerste effe kijken wat je me daar zoal aanraadt. :)

Utopia toegevoegd aan "favorieten" (lees: duurt nog tijdje vooraleer ik het zal kijken). :D