Sign in to follow this  
Lost

100 essentiële films

449 posts in this topic

maar toevallig alle recente topfilms horen daar niet bij?

Shame, Tree of Life, The Artist, Drive en Melancholia

allen topfilms en zeer recent

The Grey vond ik matig, The Amazing Spiderman flauw afkooksel,

Project X en Tot Altijd leuk vertier maar niks speciaal.

Tin Tin was een buchtfilm op één mooie scène na

Met alle respect maar dat zijn geen topfilms genre Lord of the rings,Inception,Dark knight,...

Jij hebt blijkbaar een voorkeur voor films die trager gaan en rustiger op gang komen.

Maar mij ligt het gewoon niet.

The pianist staat ook nog op mijn lijstje overigens, maar die oudere films spreken me niet echt aan..

Met 12 Angry Men & Billy Wilder zijn films kan je echt niets verkeerd doen. Daar zit vaart genoeg in.

Met topfilms bedoel ik dan puur naar budget gezien Iedereen maakt voorzichzelf uit wat een topfilm is

14. Psycho, 1960

A young woman steals $40,000 from her employer's client, and subsequently encounters a young motel proprietor too long under the domination of his mother.

Verdorie ik ga Psycho eens moeten kijken... Ik heb 'm hier al een jaar op dvd liggen, maar nog geen tijd gevonden... Daarom dus ook één van de toppers die zal ontbreken in m'n lijstje.

Trouwens dikke :L aan al die tientallen mensen die ik al heb horen zeggen, zowel hier als in het dagelijkse leven, dat ze filmliefhebbers zijn maar dan wel alles wat pre-1990 is in de vuilbak smijten na 10 seconden.

12. The Lord of The Rings, 2001-2003

An innocent hobbit of The Shire journeys with eight companions to the fires of Mount Doom to destroy the One Ring and the dark lord Sauron forever.

maar toevallig alle recente topfilms horen daar niet bij?

Shame, Tree of Life, The Artist, Drive en Melancholia

allen topfilms en zeer recent

The Grey vond ik matig, The Amazing Spiderman flauw afkooksel,

Project X en Tot Altijd leuk vertier maar niks speciaal.

Tin Tin was een buchtfilm op één mooie scène na

Met alle respect maar dat zijn geen topfilms genre Lord of the rings,Inception,Dark knight,...

Jij hebt blijkbaar een voorkeur voor films die trager gaan en rustiger op gang komen.

Maar mij ligt het gewoon niet.

Ga dan drie uur op Times Square staan kijken naar de menigte, dan heb je je spanning, chaos en sensatie.

Wacht je hebt Melancholia in je lijst? Grootste schijtfilm die ik ooit gezien heb, wat had ik toch een zin de zaal uit te lopen.

Wacht je hebt Melancholia in je lijst? Grootste schijtfilm die ik ooit gezien heb, wat had ik toch een zin de zaal uit te lopen.

nee, niet in top 100

Waarom staat lord of the rings toch in je lijst? Eerder zeg je nog dat je ze niet goed vond

the dark knight stond toch gewoon op 80 ofzo... Ik ben benieuwd of je the deer hunter er nog in hebt staan.

Waarom staat lord of the rings toch in je lijst?

Eerder zeg je nog dat je ze niet goed vond

dat zei die niet, anderen wel.

Trouwens dikke :L aan al die tientallen mensen die ik al heb horen zeggen, zowel hier als in het dagelijkse leven, dat ze filmliefhebbers zijn maar dan wel alles wat pre-1990 is in de vuilbak smijten na 10 seconden.

Zeker niet alles ik kan er genoeg opnoemen die ik wel goed vond.

Maar alles is veranderd op gebied van film. Het is toch logisch dat mensen mee evolueren zeker

Zeker niet alles ik kan er genoeg opnoemen die ik wel goed vond.

Maar alles is veranderd op gebied van film. Het is toch logisch dat mensen mee evolueren zeker

Sommige films blijven gewoon klassiekers. Niet alles is goed, dat zegt Lost ook niet he! ;) Sommige films blijven ook gewoon tijdloos...