Stefanvk

[Hulp] Starten Verhalen

538 posts in this topic

Mooi dat jullie het wel wat lijkt en bedankt voor de tips Max en Jesleyh.

@Nleg: Ik ga ook gewoon niet wachten tot ik achtien ploegen heb. Ik zet een deadline en wie zich dan in hebben geschreven doen mee. Ik ga er vanuit dat er altijd wel tien mensen zijn die mee willen doen. Aangezien je op ieder moment van het seizoen in kan stappen. Ik hoop eigenlijk op een vaste kern die alle wedstrijden meedoen en wat losse renners die af en toe of slechts een keer meedoen.

Wie is hier eigenlijk de baas? Ik mag onderhand wel overgeheveld worden. Of tellen het aantal verslagen ook mee?? 

Stefan is op vakantie denk ik

Stefanvk

Als je voldoet aan de voorwaarden, dan zou je een PM kunnen sturen naar een ander staflid, met de vraag of jouw topic mag worden verplaatst.

Excuus, was twee weken in Italie, had minder vaak internet dan ik verwacht had.

Ik zou graag een verhaal beginnen met omega pharma - quickstep in PCM 2013 op deze site.

Maar ik zit nog met enkele vragen: in welke topic moet dit, zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden, ....

Kan ik hier nog ergens extra tips krijgen of vinden?

Ik zou graag een verhaal beginnen met omega pharma - quickstep in PCM 2013 op deze site. Maar ik zit nog met enkele vragen: in welke topic moet dit, zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden, .... Kan ik hier nog ergens extra tips krijgen of vinden?

Welkom ThVoets op het forum! Om een verhaal te starten moet je hier een topic openen met daarin je verhaal. Voor dat je dat echter doet, zou ik je aanraden om deze door te lezen. Tot slot vind je de waaraan je je dient te houden hier. Nog vragen? PM naar mij en het komt in orde. :)

Ik heb alles eens doorgelezen, Ik ga vanavond eens beginnen met een inleiding te schrijven. Voor de wedstrijden wacht ik wel totdat er een degelijke DB uitkomt voor PCM 2013.

Als ik nog met vragen zit zal ik nog iets laten weten, maar de tutorial en regels waren zeer duidelijk.

Is het niet een mogelijkheid om net als op ncl een topic voor korte verhalen te beginnen? Weet dat het daar niet echt storm liep toen maar het lijkt mij wel leuk om af en toe een verhaal te schrijven zonder meteen een heel epos te schrijven zeg maar.

Is het niet een mogelijkheid om net als op ncl een topic voor korte verhalen te beginnen? Weet dat het daar niet echt storm liep toen maar het lijkt mij wel leuk om af en toe een verhaal te schrijven zonder meteen een heel epos te schrijven zeg maar.

goedgekeurd.

goedgekeurd.

Top. Gewoon een topic openen bij beginnende verhalen of doe jij dat?

@Robbecool ik denk dat het zo goed geregeld is.