Stefanvk

[Hulp] Starten Verhalen

531 posts in this topic

19 minuten geleden zei Supermario:

Ja weet ik maar mijn vraag was dan ook of iemand als buddy van mij wilt fungeren. 

Ik wil je best wel helpen met de opstart van je carrière en her en der je verslagen nalezen. Echt meehelpen zit er echter niet in. 

16 minuten geleden zei Mattias:

Ik wil je best wel helpen met de opstart van je carrière en her en der je verslagen nalezen. Echt meehelpen zit er echter niet in. 

Oké. Ja alle tips zijn altijd welkom. Ben ook nog op zoek naar een mooie banner. Is er iemand die zich geroepen voelt om die voor mij te maken? 

Ik ben bezig met het voorbereiden van een groot focus wielerverhaal, waarin er een nieuwe grote ronde wordt nagebootst. Wil er half oktober mee starten, als het echte wielerseizoen wordt afgesloten. Het lijkt me leuk om daarin ook voorbeschouwingen te hebben van de etappes. Echter denk ik dat, dat te veel voor me is, aangezien ik tussendoor ook nog school heb. :P 

Ik zoek dus iemand die graag de voorbeschouwingen wil schrijven en misschien als back up kan dienen voor de wedstrijdverslagen. Als het je wat lijkt, laat het dan vooral weten. :) 

Op 15-9-2018 om 19:33 zei levi:

Ik ben bezig met het voorbereiden van een groot focus wielerverhaal, waarin er een nieuwe grote ronde wordt nagebootst. Wil er half oktober mee starten, als het echte wielerseizoen wordt afgesloten. Het lijkt me leuk om daarin ook voorbeschouwingen te hebben van de etappes. Echter denk ik dat, dat te veel voor me is, aangezien ik tussendoor ook nog school heb. :P 

Ik zoek dus iemand die graag de voorbeschouwingen wil schrijven en misschien als back up kan dienen voor de wedstrijdverslagen. Als het je wat lijkt, laat het dan vooral weten. :) 

Wat is de frequentie? In de winterperiode kan ik je wellicht wel helpen.

9 uur geleden zei Stefanvk:

22 etappes, waarbij ik wil proberen om een etappe per week te behandelen (voorbeschouwing + verslag). Dus ergens maart zal het verhaal moeten eindigen. :) 

Voorbeschouwing is vooral de route beschrijven (startplaats, finishplaatsen en hindernissen onderweg) en de favorieten van de dag opnoemen. Schat in dat dat zo'n 300 tot 600 woorden in beslag zal nemen.

12 uur geleden zei levi:

22 etappes, waarbij ik wil proberen om een etappe per week te behandelen (voorbeschouwing + verslag). Dus ergens maart zal het verhaal moeten eindigen. :) 

Voorbeschouwing is vooral de route beschrijven (startplaats, finishplaatsen en hindernissen onderweg) en de favorieten van de dag opnoemen. Schat in dat dat zo'n 300 tot 600 woorden in beslag zal nemen.

Dat moet wel lukken denk :)

7 uur geleden zei Stefanvk:

Dat moet wel lukken denk :)

Top! Dan laat ik je binnenkort meer weten!

Op 18-9-2018 om 10:23 zei Stefanvk:

Jij mag niet, jij moet je eigen blog levendig houden.

Is er interesse om mee te doen aan een pcm-verhaal met fantasienamen en landenteams?

Je mag ieder seizoen je transfers doen en renners opleiden. Gelijk aan een eerder verhaal dst ik ooit heb gestart, alleen probeer ik het nu wat overzichtelijker te maken.

Als er hier wat mensen aangeven mee te willen doen kan ik een opzet beginnen maken.

Edited by Jeis