Matthijs

Hoi Sagan - we gaan je adoreren topic!

616 posts in this topic

Ben bang van niet. Ik ben eigenlijk een hele luie man. En als bondscoach van Nederland hoef ik heel weinig te doen. Af en toe een uurtje rijden naar Limburg en mijn gezicht laten zien tijdens de Gold Race, maar verder verwacht de bond vrij weinig van mij. Elsbeth heeft trouwens de Olympische Selectie ook gemaakt, deels perongeluk, maarja kom er voorlopig toch mee weg. Ik scout het liefste met het bord op schoot, dus als je nog leuke renners weet voor de toekomst, stuur me maar een berichtje. 

Hoe kan iemand die bewegingswetenschappen heeft gestudeerd nu lui zijn?

3 minuten geleden zei Thorwald Veneberg:

Ben bang van niet. Ik ben eigenlijk een hele luie man. En als bondscoach van Nederland hoef ik heel weinig te doen. Af en toe een uurtje rijden naar Limburg en mijn gezicht laten zien tijdens de Gold Race, maar verder verwacht de bond vrij weinig van mij. Elsbeth heeft trouwens de Olympische Selectie ook gemaakt, deels perongeluk, maarja kom er voorlopig toch mee weg. Ik scout het liefste met het bord op schoot, dus als je nog leuke renners weet voor de toekomst, stuur me maar een berichtje. 

Leroy Vermeulen. Schrijf de naam maar op. Sowieso kandidaat voor het groen in 2019.

15 uur geleden zei Thorwald Veneberg:

Mm, ben je nog steeds met Elsbeth, Thorwald? Weet ze wel dat er iets moois is tussen jou en Mark?

19 hours ago, Thorwald Veneberg said:

Ik ben al jaren fan van Peter Sagan. Zag hem ooit in de Grote Prijs van Boka, in Slowakije toen ik met Mark samen op vakantie was. Ergens in 2009/2010 geloof ik. Samen met zijn broer Juraj was hij daar de grote man. Geweldige wedstrijd. Vervolgens zijn we met zijn viertjes nog wat gaan drinken in het hotel. Wist meteen dat het een grote renner zou worden. Geweldige avond ook wel trouwens.

wat is dit? :lachen: ga aub door met dit!!

Sagan gaat dus als mountainbiker naar Rio.

Ik voorspel dit soort taferelen:

7 minuten geleden zei Luuk.:

Sagan gaat dus als mountainbiker naar Rio.

Ik voorspel dit soort taferelen: *filmpje*

Met dat verschil dat verliezen van Peter Sagan net iets waardiger is dan wanneer je de duimen moet leggen tegen een autistische strontloper.  

8 minuten geleden zei Salvatore:

Kan hij dan ook nog deelnemen als wegcoureur?

@Salvatore Nee, hij deed al niet mee volgens mij

http://www.wielerflits.nl/nieuws/174560/sagan-mag-als-mountainbiker-naar-olympische-spelen.html/comment-page-1

Zo he das geil :notworthy:

Laat ze daar ff weten dat ze de camera continue op Sagan gericht houden svp

Flieteren!!!!!!!

:sagan:

:flieter:

@Satioz

Waarom werken deze smileys niet!!!!

1 uur geleden zei Reuell:

@Satioz

Waarom werken deze smileys niet!!!!

Omdat nog niemand ooit deze plaatjes heeft afgeleverd comfort de juiste formaten. Als dat maar gebeurt dan komt er vanzelf een kabouter op de brommer voorbij om ze keurig netjes toe te voegen.

:flieter: 

:penis: 

Op 7-6-2016 om 16:53 zei Salvatore:

Kan hij dan ook nog deelnemen als wegcoureur?

In de wegselectie moet juist iemand zitten die deelneemt aan de tijdrit of het mountainbiken als ik José goed heb verstaan.