Brent

Eurotour/Pc Ciclismo

433 posts in this topic

Standaard IA volgens mij, het was een tijdje geleden dat ik nog had gespeeld dus dat was ik vergeten. :P Ik zal nog wel eens een carrière starten waarbij ik de goede IA's zal gebruiken. Maar veel realistischer dan dit kan het niet meer volgens mij. :notworthy:

Standaard IA volgens mij, het was een tijdje geleden dat ik nog had gespeeld dus dat was ik vergeten. :P

Ik zal nog wel eens een carrière starten waarbij ik de goede IA's zal gebruiken. Maar veel realistischer dan dit kan het niet meer volgens mij. :notworthy:

Als je de juiste IA gebruikt wel hoor. Gewoon zelf aanpassen tot je een harde maar niet te harde koers krijgt is het beste.

Ik ben van plan om mijn IA+ helemaal aan te passen, en die dan online te zetten. Maar dan echt koers gericht.

Er komt trouwens een laatste patch update voor 2012. Met de juiste Vuelta en predes :notworthy:

http://www.pcciclismo.net/web/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=89381#89381

Ik test hem volgende week, want ik heb problemen met m'n pc. Ik zal hier dan een seizoensoverzicht geven binnen een paar weken, ik ga nogal snel door een seizoen. Carrière met Farnese is intussen ook afgelopen, Pozzato, Rabottini, Gatto en Guardini haalden de zege's binnen voor het team Guardini had volgens mij een 15-tal overwinningen, waaronder 2 ritten in de Giro en WK.Helaas had hij (al vroeg in het seizoen) een contract getekend bij Astana voor 2013.