Brent

Eurotour/Pc Ciclismo

433 posts in this topic

2 hours ago, den zwartjoekel said:

heb er ook een gemaakt voor de tour en giro 2005 mocht er interesse zijn:

General Result

Pos Rider Country Team Time
1 I.Basso Italia Team CSC 84H 46m 3s
2 L.Armstrong Stati Uniti Discovery Channel +1m 46s
3 J.Ullrich Germania T-Mobile +3m 11s
4 A.Klöden Germania T-Mobile +5m 57s
5 M.Rasmussen Danimarca Rabobank +8m 14s
6 S.Gonchar Ucraina Domina Vacanze +9m 43s
7 C.Moreau Francia Crédit Agricole +9m 57s
8 R.Heras Spagna Liberty Seguros - Würth +11m 13s
9 C.Sastre Spagna Team CSC +12m 18s
10 A.Vinokourov Kazakistan T-Mobile +12m 29s
11 S.Botero Colombia Phonak Hearing Systemns +12m 31s
12 J.M.Gárate Spagna Saunier Duval - Prodir +13m 54s
13 L.Leipheimer Stati Uniti Gerolsteiner +17m 25s
14 Cadel Evans Australia Davitamon - Lotto +18m 18s
15 F.Mancebo Spagna Illes Balears +20m 8s
16 A.Valverde Spagna Illes Balears +21m 23s
17 O.Pereiro Sio Spagna Phonak Hearing Systemns +22m 6s
18 D.Menchov Russia Rabobank +22m 48s
19 H.Zubeldia Spagna Euskaltel - Euskadi +23m 58s
20 V.Karpets Russia Illes Balears +26m 3s
21 P.Savoldelli Italia Discovery Channel +28m 6s
22 M.Boogerd Olanda Rabobank +32m 29s
23 V.Peña Colombia Phonak Hearing Systemns +33m 19s
24 S.Chavanel Francia Cofidis +34m 34s
25 I.Gonzalez de Galdeano Spagna Liberty Seguros - Würth +35m 27s
26 D.Moncoutie Francia Cofidis +37m 2s
27 L.Piepoli Italia Saunier Duval - Prodir +40m 23s
28 A.Contador Spagna Liberty Seguros - Würth +43m 50s
29 J.Voigt Germania Team CSC +43m 54s
30 F.Landis Stati Uniti Phonak Hearing Systemns +44m 17s

Bedoel je een db?

Zou wel heel mooi zijn :notworthy:

Op 2016-1-29 om 15:06 zei Brent:

bump, kan iemand me op een duidelijke manier uitleggen hoe je de database aanpast? (2014 patch van zj)

ik doe het als volgt:

1 ik pas rider_35 aan

2 ik voer de csv2et uit

3 het gecreërde dbase-out.cdb bestand hernoem ik naar db en ik maak er een zip/rar file van

4 ik plaats db.rar in de map db

maar telkens als ik iets aanpas, kan ik geen teams meer kiezen als ik het spel opstart...

@den zwartjoekel@Berjan@Berjan1986

Op 2016-1-30 om 11:02 zei den zwartjoekel:

je moet het bestand dbase-out veranderen in dbase.cdb voor je het inpakt

Heb dit echt 100 keer geprobeerd. En stap 3 aangepast door het bestand dbase.cdb te noemen en vervolgens te zippen en db.rar te noemen. Helaas blijft toch elke keer het scherm van teams leeg als ik ingame ga. Jammer. 

Wat houdt jouw laatste update precies in ZJ? Vind het een beetje verwarrend met die 2017 patch. Ze komen hetzelfde over, wat is er anders? Andere stats? 

Heb de 2015-patch met Astana de afgelopen tijd nog stuk gespeeld. Lutsenko groeit echt uit tot een tweede Vino. :notworthy:

Nog een laatste vraag: waar staan die oude ritten eigenlijk? Echt rot gezocht in dit topic. Vind nergens de oude etapas van voorgaande jaren/mssn update dit jaar. Ben de 2015 edities van de grote rondes lichtelijk beu. :P De beklimming van de Abetone kan ik inmiddels dromen. 

ps. Lang geleden weer! Fijn om te zien dat de oude harde kern nog steeds dit spel speelt!

Edited by Fortuna68

Ik zal straks met een afbeelding laten zien wat (ik denk) dat je fout doet, het is een fout die ik ook lang heb gemaakt, maar nu kan ik de DB wel zonder problemen aanpassen, normaal heb ik deze namiddag tijd, anders morgen.

En de patch van ZJ is gebaseerd op de andere 2017 DB, alleen véél meer realisme, aangezien die andere DB 90% van de renners hun stats niet meer up to date is.

Het is een totaal ander systeem, waar iedereen heel hoge stats heeft. Bijvoorbeeld Sagan heeft 96 op hardrijden, froome heeft 91 op zowel klimmen als hardrijden, ik denk dat de logica hierachter is dat bijvoorbeeld een Sagan die niet in topvorm is, nog steeds een van de betere hardrijders is, en een quintana die niet in topvorm is, toch nog steeds bij de beste klimmers hoort, althans dat is wat ik denk dat ZJ heeft proberen doen met deze DB. @den zwartjoekel?

Je kan wel enkel grote rondes rijden, maar dat maakt niet uit.

wat ik ermee geprobeerd heb is de gemiddeldes met name op het vlakke en tijdritten omhoog te krijgen en de ai is erg aangepast waardoor een renner veel meer energie verspilt en daardoor de resistance stat nu veel belangrijker is. zie maar een ebh in een klassieker ofzo. bovendien op deze manier heb je eigenlijk maar 1 ai nodig.

Thanks Brent! Kijk uit naar je afbeelding. Pas de ronderenner stats graag weer aan, aan de afgelopen Giro. 

Dat is duidelijk, ZJ zijn redenering. Want heel vaak bij die patches met die stats dicht bij elkaar zag je vaak hele vreemde winnaars in klassiekers. Heb bijvoorbeeld twee keer de Amstel Gold Race gewonnen met Dyachenko (KL-76-HR-77-END-70). Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me..

Dus als je het dbase.cdb bestand inpakt, selecteert winrar vanzelf RAR als archiefformaat, hier moet jij de laatste optie (ZIP) aanduiden, ik hoop dat jij dezelfde fout als mij hebt gemaakt en dat het hiermee gaat lukken, anders heb ik geen idee aan wat het nog kan liggen.Naamloos.thumb.png.2e11fc14519dd2dec450df5be096c830.png