Brent

Eurotour/Pc Ciclismo

432 posts in this topic

ik kan het tweede deel niet downloaden, het bestand is corrupt of beschadigd :( ik heb het al een paar keer geprobeerd, kan iemand me ze per mail toesturen?

Na 30 keer ofzo is het dan toch gelukt...  :huh:

Is het normaal dat er bij enkele rondes ik een foutmelding krijg terwijl de rit aan het laden is?

Neen, welke ronde/rit? En ben je zeker dat alles op de correcte manier geïnstalleerd is?

Na 30 keer ofzo is het dan toch gelukt...  :huh:

Is het normaal dat er bij enkele rondes ik een foutmelding krijg terwijl de rit aan het laden is?

Neen, welke ronde/rit? En ben je zeker dat alles op de correcte manier geïnstalleerd is?

heb die rar map gewoon uitgepakt in Dinamic Multimedia map, dacht dat het enkel San Luis was, maar Down Under en Qatar heb ik ook het probleem.

Ik zou gewoon alles eens verwijderen en alles opnieuw downloaden en installeren...

En godverdomme, bij het WK loopt hij vast, Sagan ging wereldkampioen worden maar op honderd meter van de meet valt hij uit! :L  :L

Ik zou gewoon alles eens verwijderen en alles opnieuw downloaden en installeren...

En godverdomme, bij het WK loopt hij vast, Sagan ging wereldkampioen worden maar op honderd meter van de meet valt hij uit! :L  :L

Ook 2012 db doen eerst of na installatie instant de 2013 versie?

Bij welke bestanden? Want ik kon sommige bestanden ook niet uitpakken, ik heb het een aantal keer opnieuw moeten downloaden, zeer vaag...  :(

Bij welke bestanden? Want ik kon sommige bestanden ook niet uitpakken, ik heb het een aantal keer opnieuw moeten downloaden, zeer vaag...  :(

alle bestanden :(

Toegang geweigerd? Dan moet je winrar uitvoeren als administrator, kijk eens even of dat werkt.

Ik zag dat je op het officiele forum al gevtraagd had betreffende een foutmelding. Is dit ondertussen al opgelost, of nog niet?

Wat ik heb weer internet (na een tijdje zonder gezeten te hebben) en ben nu de tweede versie aan het binnenhalen. Hopelijk krijg ik die foutmelding dan niet.

Toch jammer dat hier zo weinig animo voor is :s

ZJ mis je dan toch wel, hier op dit forum. Hij heeft wel meegewerkt aan de db, dus hij leeft nog.