Tommoc

Het grote ik-geil-op-Paradox-Interactive-topic-mét-streepjes

617 posts in this topic

Op 7-10-2016 om 16:35 zei MisterX:

Doe beiden maar. 

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/rights-of-man-the-overview.963934/

kan hier wel een boek neertypen maar zo is het veel duidelijker. 

Enige wat ik kan bedenken dat hier niet opstaat zijn de fort changes. Als iemand je fort sieged en jij valt hun siege stack aan wordt je als verdediger beschouwd. En visa versa uiteraard. Zijn mountain forts eindelijk een keer belangrijk. 

Ook al iets bekend over nieuwe achievements? En blijkbaar komen er nog nieuwe lappen tekst over de update? Bij een aantal staat 'future dev diary'. Lijkt me een beetje laat. Uitleg als de patch er al is. 

Oh, achievements zijn al zichtbaar in steam. Ik dacht dat ik bijna 50% van de achievements had (Nog 2-3 ofzo). Maar blijkbaar zijn er iets van 25 nieuwe achievements :bonk:

3 minuten geleden zei Omar:

Nog nooit eigenlijk.

Omdat je ook jezelf geen elector title kunt geven en er een bepaalde penalty voor grote landen aangewezen te worden als elector. Je ziet daarom vooral OPMs en andere kleine landen aangewezen worden als elector.

Austria heeft Saxony inheritate, waardoor ze de titel van Saxony overnemen. Er was hier trouwens geen eens spraken van een PU ofzo. Meteen bij het overlijden van de ruler van Saxony zonder heir. Inheritance zonder PU is sowieso al uniek.

ueHbU4H.jpg

eerste game die ik speel, met Brandenburg. Kan er nog niet zoveel over zeggen zo vroeg in het spel maar die Institutions geven toch wel een vreemde twist. Had op een gegeven moment een 30% tech penalty omdat ik Renaissance niet embraced had, net zoals vele Noord-Duitse landen. Half Scandinavië had het wel al.. Ga er deze nacht en morgen nog wat mee doorkloten voor ik iets deftig kan zeggen.

Ottoblob is sterker dan ooit. Krijgen nu eens mission om Crimea te conqueren en ik heb ze zien blobben in Lithuania rond 1465..

Development nerfs? Welke dan? Ik heb alleen wat rondgekeken in de nieuwe patch en heb juist het idee dat development veel meer toevoegt aan de game...

Klopt, maar Muscovy,Lithuania etc hebben gewoon minder development als vroeger. Kan de exacte cijfers even niet vinden.

Prussian Militarization is waardeloos tenzij je klein blijft. Legitimacy maxed out geeft +0.03/maand, Army tradition maxed 0.1/maand en het tikt 0.01/maand naar beneden per province die je hebt ;c 

Nerfs op die manier. Ik dacht nerfs aan het mechanisme zelf. Dat was toch niet veranderd, dacht ik? Dat de development van sommige regio's veranderd is, wist ik wel.

hHWIbX2.jpg

;c help je die kut Habsburgs om een onmogelijke war tegen the Ottomans te winnen, breken ze de alliance een maand na de war ;c 

Hahahaha, altijd leuk. Het is niet voor niets dat ik redelijk snel alle allies laat vallen en solo door gaat. Heb je dit soort dingen niet. Zeker na 1550 heb ik denk ik zo goed als nooit meer allies. Ze zijn me toch alleen maar meer ter last. Nou ja, soms wil een France of Ottomans ofzo wel eens helpen. Maar daar blijft het vaak wel bij.

Ook gewoon 90 trust hé ;c Maar klopt zeker, meestal als ik beste vriendjes blijf met een andere blob is dat om een PU te forceren en ik toch geen intentie heb om hun land direct te veroveren. 

Net de League war gewonnen, was Bohemia leider terwijl ik 3e GP ben en Bohemia niet eens top-8 ;c altijd zonde. Vind dit best wel een prima patch maar de gebruikelijke schoonheidsfoutjes zitten er zeker nog in.