Tommoc

Het grote ik-geil-op-Paradox-Interactive-topic-mét-streepjes

614 posts in this topic

1 minuut geleden zei Omar:

Hangt van de host af. Als de host alle dlc heeft kan de rest ook met alle dlc spelen zonder dat ze daarvoor deze effectief moeten hebben.

Ooit eens multiplayer doen in dat geval? :igreen:

@AngliVentoux?

11 uur geleden zei Omar:

Dit Immersion Pack ;c man, compleet waardeloos. Het ergste is nog dat ze van plan zijn om vanaf nu bijna alleen maar Immersion Packs te gaan maken en ze die wellicht allemaal gaan verneuken. Ik vrees voor de verdere ontwikkeling van EUIV alleszins.

Zit echt niks leuk tussen, ga hem ook niet halen. Beter gaan ze eerst navies eens interessant maken in plaats weer nutteloze naval doctrines toe te voegen. ;c 

Multiplayer wil ik wel meedoen trouwens, heb dat wel nog nooit gedaan.

46360F37A927C770B0E26DE89BE9FAC53E87B7B0

Ben weer lekkere borders aan het maken :poundit:;c Kathiawar, Johor, Adal en Karaman zijn Vassals. Net Absolutism ingekickt dus kan nu eindelijk echt knallen. Bijna 5K Dev.

Edited by Omar

Morgen nieuwe update. Ga denk weer eens in Nederland spelen.

Laatste weken nog een game met Byzantium gehad. Eerste 50 jaar optimaal gespeeld, daarna niet meer. Castille, Naples en Tripoli zijn vassals. Doel was Mare Nostrum, maar heb er geen zin meer in.

WrpqkEJ.jpg

Gijle Timurids waren dit trouwens. Helaas weigeren ze al 50 jaar om de laatste twee provincies te pakken voor Mughals te vormen. :L Heb dat nog nooit gezien in mijn games.

Timurids hebben enorm veel potentieel maar de AI verneukt hun eerste war wanneer hun vassals independence willen helaas altijd.

Mijn game verloopt even baas als mijn font :tranen: 

810DF8F1BE5F53D41C4D6CD5BFD994043CFDD545

Ga je nog voor WC? Of ook morgen nieuwe game starten?

Nee sowieso WC'en. Heb nog altijd veel zin in deze run en Rule Brittania kan me eigenlijk gestolen worden.

Mooie progressie gemaakt wel in de laatste twintig jaar. Probleem bij mij is dat ik op een gegeven moment (ook met Byzantium) verveeld raak en mijn coalition management verwaarloos en er veel te grote coalities ontstaan. Als je te sterk wordt verslapt mijn micro echt totaal.

Mjah, met 500K troepen wordt er alleszins nooit een Coallition gevormd. Je moet gewoon snel de superpowers (Otto's, Ming) kapot krijgen. Eens dat Absolutism inkickt moet je zo snel mogelijk op max zitten en de rest wordt een lachertje. Wel uiteraard OE controleren. 

Ja dat is waar. Met Manchu was ik ook al heel ver op weg naar WC, maar doordat het een lachertje is ook dodelijk saai.

Heb je trouwens je capital nog naar Oceania verplaatst?

Nee capital is nog altijd in Vijayanagar. Ik zou het beter naar Europa verplaatsen aangezien je dan van heel Azië TC's kan maken maar dat is me net iets te cheesy.