Tommoc

Het grote ik-geil-op-Paradox-Interactive-topic-mét-streepjes

617 posts in this topic

34F32ECED268103DF73C5227E45FD2705EDD71C8

Austria, m'n vorige Ally (verbrak alliance omdat ik Castille als rival nam en ook allied ben met France) heeft nu 2 PU's en een Habsburg op de Spaanse troon. Al een tijd geleden dat ik ze nog zo sterk zag.

Nog mensen hier die Cities Skylines spelen?

923AF5ADECDBB44A2EF072FA0636B0B789E5C48D

:poundit: 

vooral de eerste Austrian war was echt wel één van de moeilijkste die ik ooit gehad heb. Spanish throne was een eitje.

An issue in EU4 that we've long recognised is that conquest is almost always a good idea: you are able to immediately get a financial benefit from land, buff up your own forcelimit, size, trading potential, while at the same time denying your foes that land. We've been wanting to change this so that one has to consider what they conquer with a bit more forethought and with that we turn to your States.

Your maximum number of States is now far more important: If you hold more territories than your state limit, you will face a yearly corruption penalty, currently +0.02 per territory (not per province). For example, if you have a State Limit of 15, you can have up to 15 States AND up to 15 Territories without penalty. Overseas Colonial Regions and Trade Charter Companies are exempt from this calculation. This corruption hit is halved in Easy mode, and entirely absent in Very Easy. Additionally sending Missionaries and cultural conversion are not possible in Territories. You must make them a state to do these.

Dharmma gaat em niet worden hier ;c 

Wordt je nog meer gedwongen ook om Admin ideas te pakken ;c

En dit pakt het probleem toch ook helemaal niet aan? ;c  

Sinds Jake LD is zijn de nieuwe expansions best wel kut ja ;c maar komop, geen missionairies naar unstated provinces? ;c ik ga hier dus echt niet mee spelen he. Hopelijk draaien ze dit nog terug. Ik blob veel te snel voor zoiets en ik ga echt niet voor Humanist gaan

Voor de eerste en laatste keer een World Conquest gedaan.

16uBuUq.jpg

En ook nog One Faith (met alle provincies colonized) :whoop: Daarvoor heb ik echt enorm veel voor moeten klikken, vooral bij de TC's. ;c 

tXATGl6.jpg

JO4hrmc.jpg

Ik denk dat het nu wel tijd is om voorlopig te kappen met dit spel. Van Dharma word ik niet zo warm en ben er ook wel klaar mee.

iemand die met de huidige situatie speelt? Ik ben begonnen als albanie en wou even snel kosovo en montenegro innemen maar Kosovo had zelf ineens servie en macedonie ingepalmd :lachen:

Ik ben ook met een WC en One Faith bezig. Byz -> Rome en deze keer ga ik 'em wel finishen. Dharma ga ik ook niet snel spelen nee ;c