Urcaguary

Ervaring | Opmerkelijke gebeurtenissen

508 posts in this topic

De ronde van vlaanderen had een opmerkelijk snel begin, met nog 190 kilometer te rijden was het peleton al gereduceerd tot 20 man:

Door de snelle openingsfase zaten mijn renners helemaal dood tegen het einde, dus ben pas 10e geworden met van avermaet. 

Op 27-8-2017 om 16:21 zei D. Grosso:

Over opmerkelijke gebeurtenissen gesproken: alle etappes in grote rondes. Met name de overgangsetappes. Ik heb het idee dat Cyanide het een goed idee vond om zulke etappes als eendagswedstrijden te zien, de AI is echt tenenkrommend slecht (Kwiatkowski en Sagan strijden voor eindwinst in de Tour :rolleyes::rolleyes:).

Je zou denken dat programmeurs toch enige kennis zouden moeten hebben... Vluchtersgroepjes zijn nooit groter dan 4 á 5 man, een Van Avermaet bijvoorbeeld rijdt al twee weken een beetje mee in het peloton en doet niets, waarom rijdt hij de Tour dan? Het is echt beschamend slecht...

Enige oplossing is waarschijnlijk het overslaan van grote rondes en enkel eendagswedstrijden rijden, die overigens wel leuk zijn...

Ik vind het ook vreemd dat dit zich enkel lijkt voor te doen in grote rondes. Ben nu bezig met Giro en Tour of california. In de Giro is er tot nu toe nog maar 1 rit van de 13 geweest waarbij de vlucht het haalde. Dit zo nipt dat het peleton (wat er vanover bleef tenmiste) in dezelfde tijd werd geklasseerd. In de ronde van Californië daarentegen heeft de vluchtersgroep het gehaald in 4 van de 7 ritten.

Op ‎16‎-‎9‎-‎2017 om 12:12 zei zjoere:

Ik vind het ook vreemd dat dit zich enkel lijkt voor te doen in grote rondes. Ben nu bezig met Giro en Tour of california. In de Giro is er tot nu toe nog maar 1 rit van de 13 geweest waarbij de vlucht het haalde. Dit zo nipt dat het peleton (wat er vanover bleef tenmiste) in dezelfde tijd werd geklasseerd. In de ronde van Californië daarentegen heeft de vluchtersgroep het gehaald in 4 van de 7 ritten.

vette shit!

2 uur geleden zei SeanSchleck:

Eindig als tweede in de ProContinental. Echter promoveren de nummers 1 en 3. 
Iemand een idee wat daar achter zit?

Eerste PC-ploeg in PC-klassement en eerste PC-ploeg in WT-klassement? 

Edited by Hendrik

32 minuten geleden zei Hendrik:

Eerste PC-ploeg in PC-klassement en eerste PC-ploeg in WT-klassement? 

Waarschijnlijk wel. Ik heb nauwelijks WT gereden.

Mauke Bollema wereldkampioen

Hij liet Alaphilippe en Sagan achter zich

Kan ook alleen in PCM

Spannende Giro wel..

Rank Name Team Time
1 Miguel Ángel López Trek - Segafredo 89h51'04
2 Tadej Pogačar UAE Team Emirates + 3
3 Primož Roglič Team Jumbo-Visma + 2'24
4 Richard Carapaz Team Ineos + 2'57
5 Thibaut Pinot Total + 4'09