Skyver

[PCM 2009|EXT_4] Rodania - Bbox - Gazprom

1,128 posts in this topic

Dat is een keurige podiumplek tussen de sprinters!

Geplaatste Afbeelding

Grand Prix de Montréal

Geplaatste Afbeelding

Selectie: Michael Albasini, Benoît Vaugrenard, Mathieu Sprick, Ivan Rovny, Steve Chainel, Sébastien Turgot, Cyril Lemoine & Samuel Dumoulin

Canada ligt Rodania - Bbox. Na eerder al de champagneflessen te mogen ontkurken in Québec is het vandaag de beurt aan Montréal. Let op, de tijdsverschillen zijn niet evenredig met de kwaliteiten want Albasini stak ver boven de rest uit.

Geplaatste Afbeelding

Albasini lanceert z'n aanval op één van de steilste stukken.

Uitslag

Geplaatste Afbeelding

Knap met Albasini :notworthy: Helaas is het deelnemersveld toch wat tegenvallend voor zo'n mooie koers als die in Montreal :(

Inderdaad; de tegenstand had wel wat sterker gemogen. Evengoed toch weer een mooie zege.

Knap hoor :)

Even een vraagje: hoe krijg je die 'ondertitel' zo voor je topictitel?

Bij je eerste post bewerken => label => vakje aanvinken 'gebruik label als prefix'.

Die optie hebben wij simpele zielen hier niet...

Dus gelieve die optie voor ons ook beschikbaar maken, of het zelf ook niet gebruiken.

Bedankt voor de reacties! :) @Dahls; had ik geen weet van. Heb het aangevraagd dat iedereen het zou kunnen gebruiken. Tot wanneer ik een positief antwoord heb ontvangen, zal ik er geen gebruik meer van maken. :)

Geplaatste Afbeelding

Grand Prix de Wallonie

Geplaatste Afbeelding

Selectie: Michael Albasini, Benoît Vaugrenard, Mathieu Sprick, Ivan Rovny, Steve Chainel, Brice Feillu, Cyril Lemoine & Samuel Dumoulin

De zegerush op weg naar het wereldkampioenschap lijkt ingezet. Albasini vernederde de tegenstand door al op dertig kilometer van de streep er alleen op uit te trekken. Zelfs met verenigde krachten was het niet meer mogelijk om de Zwitser terug te halen. Er is iemand in vorm en die iemand mikt op het wereldkampioenschap.

Geplaatste Afbeelding

Krijgen we dit beeld ook te zien binnen twee weken?

Uitslag

Geplaatste Afbeelding

Bedankt voor de reacties! :) @Dahls; had ik geen weet van. Heb het aangevraagd dat iedereen het zou kunnen gebruiken. Tot wanneer ik een positief antwoord heb ontvangen, zal ik er geen gebruik meer van maken. :)

Bij eerste post bewerken -> volledige editor en dan kan je normaal titelvak zien staan

Geplaatste Afbeelding

Memorial Cimurri

Geplaatste Afbeelding

Selectie: Michael Albasini, Benoît Vaugrenard, Mathieu Sprick, Brice Feillu, Yuri Trofimov, William Bonnet, Cyril Lemoine & Samuel Dumoulin

Eén man lijkt dezer dagen niet af te stoppen: Michael Albasini. De Zwitser van Rodania - Bbox boekt in de Memorial Cimurri al zijn derde opeenvolgende zege. Als kers op de taart sprint Lemoine naar een tweede plek toe, een schitterend resultaat.

Geplaatste Afbeelding

Ongenaakbaar.

Uitslag

Geplaatste Afbeelding

Duidelijk iemand in vorm! Mooie dubbel in Cimurri. Zal idd een kanshebber zijn op het WK. Ga zo door met die zegereeks!

Bedankt voor de reacties jongens, die doen deugd. :) Binnen een vijftal dagen het WK, als ik goed gok, dus nog even volhouden!

Geplaatste Afbeelding

GP d'Isbergues - Pas de Calais

Geplaatste Afbeelding

Selectie: Michael Albasini, Benoît Vaugrenard, Samuel Dumoulin, William Bonnet, Steve Chainel, Sébastien Turgot, Cyril Lemoine & Alexandre Pichot

Eindelijk raak voor Cyril Lemoine! De sprinter van Rodania - Bbox zoekt al zo'n twee maanden naar een overwinning en eindelijk heeft hij er één te pakken, met behulp van Albasini. De sfeer zit goed bij Rodania - Bbox, net als het vertrouwen.

Geplaatste Afbeelding

Albasini volbracht z'n taak met verve.

Uitslag

Geplaatste Afbeelding

Weeral

Ela, dit was wel één van de mooiere overwinningen omdat het in de spurt was, aangezien ik suck in massasprinten.

Bedankt voor uw reactie! :) Heb eens gekeken en dinsdag en woensdag komen de WK's (ITT & Road)! Eerst nog de twee laatste voorbereidingskoersen.