SteJov

[Fantasie] De Coppi van de Vesuvius

188 posts in this topic

Ja Stejov, als je verliest, zal je weer met een verhaal moeten beginnen! Jammer :clown:

Heb op je gestemd, ik vind dit echt één van de beste verhalen sinds ik hier aangemeld ben op ncl, en ik zit hier al sinds 2009. Je hoort thuis in het rijtje met crashtester, timdevries, skyver, mh... en dat is een zeer grote prestatie. Ik vind je schrijfstijl echt prachtig, hoe je de dingen beschrijft :notworthy: De laatste zin van de proloog vind ik trouwens het hoogtepunt van dit verhaal: "Ik staarde naar de zwart-witfoto, die weer een beetje kleur bracht op die regenachtige dag."

Geplaatste Afbeelding

Beste,

Bij deze wil ik je van harte feliciteren. Je bent namelijk genomineerd voor de Jaarawards van het Verhalengedeelte in de categorie Overige Verhalen! Je kunt zien wie er allemaal nog meer genomineerd zijn en tevens direct je eigen voorkeur bepalen. Door te stemmen krijg je zelf drie punten bonus, dus als je mee wilt dingen om de medailles is het sterk aan te raden om ook je stem uit te brengen.

Met vriendelijke groet,

Jimski, Focus Writers Crew

Ik heb de afgelopen 2 dagen erover gedaan dit te lezen, en ik kom eigenlijk niet uit mijn woorden. Ik heb met volle teugen genoten en ik bewonder je schrijfstijl enorm. Alles was goed en ik kan alleen maar jaloers op jouw fantasie en je talent voor het schrijven. Verder weet ik eigenlijk niks te zeggen. Ik raad je trouwens aan een uitgever te zoeken om dit uit te geven als een boek ;)

Heerlijk om dit nog eens terug te lezen, de laatste dagen heb ik de laatste stukjes gelezen en nu net ook nog, geweldige schrijfstijl heb jij toch @SteJov!

Ik wist dat het abonnement op dit topic nog van pas kon komen :lol:. Bedankt!

Heb de afgelopen weken dit verhaal van begin tot eind gelezen. Het mooiste wielerverhaal met afstand dat ik hier gelezen heb! :notworthy:

@SteJov